Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tori Spelling teiän mielestä kaunis?

Vierailija
29.08.2009 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti on kauneutta yritetty leikkauksilla saada, mutta mitä se kauneus sitten on?

Minun mielstä enemmän silvotun näköinen. Geenit on vahvat ja isän juutalaiset suht rujot isonenägeenit (en ole rasisti) eivät poistu edes kalliilla leikkauksilla. Minusta hän oli ihan söpö lapsi ja suorastaan "rumentunut" noiden mielettömien korjausten myötä. Eli vastaus ap:lle, ei kaunis, ainakaan luonnon :)

Vierailija
2/9 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse luulin naista koppamaksi, mutta yllättävän huumorintajuinen ja osaa nauraa itselleen. Luonne siis tasoittaa ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätteys, mikä hänellä kenties aikoinaan oli, on leikelty ja stailattu pois. Kerrassaan teennäinen eikä mitenkään kaunis ilmestys.

Vierailija
6/9 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa oli kai ihan kaunis (lue treenattu) yhdessä vaiheessa, mutta se ei poista kasvojen aiheuttamaa turn-offia.

Vierailija
7/9 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA OUTOA! - Jos minulla olisi noin rumat rinnat, harkitsisin niiden leikkauttamista, vaikken muuten plastikkakirurgiaa kannatakaan. Ja ajatella, että TS on LEIKKAUTTANUT ne tuollaisiksi...

http://yeeeah.com/wp-content/uploads/2008/08/tori-spelling-boobs.jpg

Vierailija
8/9 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.accesshollywood.com/content/images/68/300x300/68703_video-24…

Kasvot kolhot, jotenkin miehekkäät ja koko muija leikelty ym. vieläkin rumemmaksi. Ei ollut mikään kaunistus edes alkuperäisen 90210n aikana, vaan silloinkin melko friikki...