Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi syödä jos kaikki tahtoo närästää??

Vierailija
28.08.2009 |

Närästää, närästää ja närästää:/

Tuntuu ettei mitään voi syödä kun kaikki närästää ja raskaus on vasta puolessa välissä. Kertokaa vinkkejä mitkä ruoka-aineet ei niin helposti närästä? Kauhia nälkä muttei tee mieli syödä kun heti närästää:(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jugurttia, activia vois rauhoittaa. Maito, piimä myös.

Vierailija
2/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako raskaana juoda vihreää teetä? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee närästää enemmän ku kahvi

Vierailija
4/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

popsi Rennieta. Ei tosin kauheen ravintorikasta, mutta kai se leivästä käy..

Vierailija
5/10 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku kurkku ja oikeastaan ihan kaikki. söin tolkuttoman määrän Rennietä - mikään muu ei auttanut.

Närästys loppui synnytykseen.

Vierailija
6/10 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä myös suosittelen... vältä rasvaisia, suolaisia ja mausteisia ruokia. Joskus kyllä tuntu raskaana ollessa et kaikki närästää :/

Vierailija
7/10 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa ja maitoa päälle on ainut mitä olen uskaltanut tässä parin päivän aikana syödä, niin ja maustamatonta jugurttia.

Kävin tänään apteekista ostamassa magnesiamaitoa(sisko suositteli) ja vedin sitä juuri ensimmäisen satsin ja tuntui kun olisi heti auttanut:-))

Aina ennen on raskausnärästykseeni auttanut pelkkä Rennie, mutta tässä viidennessä raskaudessa kurkku on kirjaimellisesti ollut tulessa rv 24 alkaen.

Vierailija
8/10 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa rasvaton maito ruokajuomana, ja sitä juon vähintään 3 dl per ateria. Vältä mausteisia, sipulisia ja kovin rasvaisia ruokia.

Vierailija
9/10 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden närästykseen muu kuin rennieiden ylenmääräinen syönti. ihan kaikki aiheutti närästyksen, vaikka vesihörppykin. eli ainut oli rennie joka vähän auttoi, välillä vain minuutiksi mutta sitten vain popsin niitä minuutin välein. muuten olisin varmaan tappanut itseni (ja vauvan) koska tuntui että siihen kipuun kuolisi muuten. eli muistaakseni rennieitä sai syödä 20 vuorokaudessa mutta mulla meni PALJON enemmän, ei ollut muita vaihtoehtoja. mikään muu närästyslääke ei auttanut. tai mikään keinokaan, ei pään nosto nukkuessa tms. kaikki ihan turhia. tuon närästyksen takia en voi enää hankkiutua raskaaksi, se oli NIIIIIIIIIIN kamalaa!

Vierailija
10/10 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotti kaurapuuroa, sehän on yksi pahimmista närästyksen aiheuttajista, kuten monet hedelmät, ja tummat leivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi