Läskit ärsyttää!
Mikään ei ole ärsyttävämpi näky kuin läski jolla on niin paksut reidet ettei voi seistä jalkaterät vierekkäin vaan jalkoja on pidettävä povista alaspäin "vänksöllään" v-kirjaimen mallisesti ja lyllerettävä eteenpäin paino jalkaterän sisäsivulla!
Kommentit (8)
olet aika... tuota... suppean oloinen tyyppi
Mikään ei ole ärsyttävämpi näky kuin läski
Edes tupakoiva mamma vaunoja työntämässä? Tyylikäs nainen bemarissaan? Koiraansa jalkakäytävälle paskattava bodari? Reimatecciin puettu perhe?
En ymmärrä miten kukaan päästää itsensä lihomaan muodottomaksi läskipalloksi. Liikkuminen ja ihan kaikki toiminta on vaikeaa. Miksi ihminen ei tee mitään asialle??
Mä olin tänään farkkukaupassa, totesin, et olen ihan hirveä talipallo! Mahtaa sun päätä särkeä kun vaapun sua kadulla vastaan, sääret vänksällään!
että elämä on liian lyhyt muiden tekemisien taikka tekemättä jättämisien pohtimiseen.
Suosittelen lämpimästi keskittymään omaan elämään ja jättämään muiden miettimisen heille itselleen. :o)
oma kylläkin. Vaikkain sitä ei ole paljon, mutta oma ylipaino on ainoa asia mikä ärsyttää.
Toisaalta on ihan turhaa ärsyyntyä muiden läskeitä tai asioista yleensäkään, koska siihen ei minulla ole mitään vaikutusmahdollisuutta.