Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätevin tapa merkata lasten vaatteet kun aloittavat hoidon? ev

Vierailija
28.08.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia jne en ole nimikoinut, ei ole mennyt mitään hukkaan ja niillä ei niin väliäkään olisi.

Vierailija
2/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen koko tai pesulappuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkiin kalvotussilla ja villasukkiin ym. muihin ei-kirjoituskelpoisiin ompelen Euroteamin nimilaput.

Vierailija
4/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä noita nimilappuja saa? Ja kestääkö ne pesussa, entä rumpukuivausta? Kestääkö tekstiilikynä pesussa/rummussa paremmin kuin kuulakärkikynä tai permanenttussi?

Vierailija
5/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.euroteam.fi

Tekstiilikynä ei kestä mun mielestä juurikaan paremmin kuin kuulakärkik. tai tussi.

mistä noita nimilappuja saa? Ja kestääkö ne pesussa, entä rumpukuivausta? Kestääkö tekstiilikynä pesussa/rummussa paremmin kuin kuulakärkikynä tai permanenttussi?

Vierailija
6/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjakaupasta tekstiilitussi 3e ja sillä merkattu kaikki tarvittavat kengät, vaatteet 5v tähän saakka...

Ainut esim neulehanskat joihin ei oikein saa nimeä mutta niillä niin väliäkään ja tyttö tuntee ainakin jo omansa.

Vierailija
7/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka pysyy pesussa eli kangastussi tai kunnon merkkaustussi.

Itse tilasin esikoiselle tietysti niitä silitettäviä/ommeltavia nimikointinauhoja, mutta aika vähälle on jäänyt niiden käyttö. Vaatteissa on lappuja muutenkin ihan liikaa ja monilla merkeillä on lappu, jossa nimipaikka on jopa vaatteessa valmiina (Lindex, P.OP. jne.).

One järkeistynyt ja merkkaan kaiken tussilla ;-D. Paitsi kirjoihin ja joihinkin leluihin nimitarra on minusta kätevämpi.

Vierailija
8/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tekstiilikynällä on helpompi kirjoittaa kankaaseen kuin kuulakärkikynällä jolla saa moneen kertaan kirjoittaa että näkyy kunnolla.

Vierailija
9/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihin teepaitoihin on laittanut ihan niskapuolella kankaaseen, jos lappu on otettu pois. Noilla nyt niin väliä ole.

Villasukkiin ja -lapasiin olen käyttänyt leukoplast-laastariteippiä, johon kirjotan nimen. Pysyy käytön ajan hyvin kiini, pesussa tosin irtoo, mutta eipä noita usein tartte pestä.

Vierailija
10/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jokin vaate mihin ei voi kirjoittaa, oon käyttänyt tuota laastariteippiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi