Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu kova miesvihani?? Inhoan jopa poikavauvoja!

Vierailija
28.12.2008 |

Muut miehet ja pojat ovat vastenmielisiä joitakin ihan harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Lapsia olen kuitenkin aina halunnut, joten olen käyttänyt miestä tarpeeseen. Mies on halunnut pimppaa, minä lapsen. Ja se on ollut sillä sujut. Ehkäisystä eivät ole välittäneet.

Ap

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut raiskausta tai hyväksikäyttöä. Terapia ei auta. En kykene elämään tämän takia miehen kanssa varmaan koskaan ): Lapsia olen hankkinut yksin.

Vierailija
2/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai saamaan ylipäätään lapsen alulle? Ei oo kaikki kohdallaan ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät ett3et vihaisi mahdollista omaa poikavauvaasi?

Vierailija
4/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko, että en itse tiedosta sitä? Haluaisinkin vaan tietää, että mistä tämä johtuu.

Ap

Vierailija
5/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi oma äitisi on voinut puheillaan ja asennoitumisellaan saada sinussa aikaan miespelon/vihan.

Vierailija
6/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani lesbo ollenkaan.

Ap

Vierailija
7/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vanhempia, jotka eivät ole lapsirakkaita, mutta omaansa rakastavat.

Ap

Vierailija
8/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vaan siitä johtua tämmöinen? Mutta käsittääkseni moni on saanut selkään isältään, eikä siltikään reagoi näin.

Ap

Vierailija
9/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, naisen ruumiissa?? Sisimmissäsi tiedät sen mutta tiedostamatta kiellät?

Vierailija
10/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin perusturvallisuuden tunnettasi on loukattu, arvelisin?

Minkälainen oli isäsi? Äitisi? Heidän keskinäinen suhteensa? Muut aikuiset ihmiset elämässäsi?

Tärkein kysymys: mitä vihaat miehissä?

Itse miellän niin, että viha on tunne, joka kätkee sisäänsä toisia tunteita. Pelkoa, surua, pettymyksiä, häpeää, torjuttua kaipausta tai tarpeita jne.

Kokonaiseen ihmisryhmään yleistetty viha - oli sitten kyseessä sukupuoli, rotu, uskonto tms. - saattaisi olla yritys ulkoistaa epämiellyttäviä tunteita, luoda järjestystä pelottavaan kaaokseen, muodostaa yksi "vihollinen" jonka voi nähdä yksinomaan sävyttömän kielteisessä valossa. Se ei ole rationaalista ajattelua, vaan sen takana on paljon tunne-energiaa ja hätää.

Minkälainen on suhde omaan itseesi?

Vierailija
11/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin feministi ja lesbo. Ehkä säkin olet mutta et myönnä itsellesi?

Vierailija
12/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani kuuluvat fanaattiseen uskonlahkoon, jossa mies on ehdoton auktoriteetti. Äitini kärsi ja sitä myötä minä kärsin, äitinikin pahoinpiteli minua. Joskus molemmat yhtäaikaa. En ole heidän kanssaan tekemisissä.

Päällisin puolin mulla on kaikki hyvin. Miestä ei ole, mutten sitä kaipaakaan. Haluaisin vain oppia suhtautumaan heihin jotenkin neutraalisti edes.

Ap

Vierailija
13/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti pelkäätkö miehiä ja yritä saaa selville miksi.

Vierailija
14/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai pelkon tms. kielteisiin tunteisiin ja asenteisiin) mikä itseäsi vaivaa. Tuollainen yleensä periytyy, jos itse ei tiedosta mistä oma asennoituminen ja tunteet johtuvat ja miten ne vaikuttavat omaan ajatteluun ja toimintaan.

Aiheesta (huono isäsuhde) on kirjallisuutta olemassa, aloittaisin myös siihen tutustumisen ja asian käsittelyn omatoimisestikin.

Väkivalta vaikuttaa lapsiin aina yksilöllisesti, joku selviää siitä "helpommin" kuin toinen, väkivalta ja sen tuoma luottamuksen puute voi vaikuttaa hyvin syvällisesti ihmisen psyykeeseen ja persoonaan vaikuttaen siten ihmisen koko elämään, itsetuntoon, perusturvallisuuden tunteeseen, kykyyn olla läheisessä suhteessa toisten ihmisten kanssa jne.

Vierailija
15/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin tunnen olevani heitä jotenkin "niskan päällä". Pidän heitä vain säälittävinä typeryksinä.

Ap

Vierailija
16/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailujesi perusteella en yhtään ihmettele, miksi et pysty suhtautumaan neutraalisti miehiin tai muodostamaan läheistä, luottamuksellista suhdetta toiseen aikuiseen ihmiseen.

Voisikohan terapiasta olla kuitenkin apua - jos nyt sille olisi otollisempi aika?

Toivon sinulle kaikkea hyvää samoin kuin lapsillesi, toivottavasti pystyt olemaan läheinen ja turvallinen äiti heille kaiken kokemasi jälkeen. Jos pystyt analysoimaan lapsuuttasi ja tunteitasi ja tekemään tietoisia ratkaisuja lastesi kasvatuksen ja vuorovaikutuksen suhteen, niin pystyt katkaisemaan myös riittämättömän vanhemmuuden ketjun.

Vierailija
17/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus pohtinut sitäkin, että olisiko minusta elämään naisen kanssa, mutta ei.. Kaverina kyllä.

Ap

Vierailija
18/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä mietin, ja tulin siihen tulokseen, että kullia. Niiden kullia mä vihaan, koska siellä ne on ne niiden aivot.

Ap

Vierailija
19/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä mietin, ja tulin siihen tulokseen, että kullia. Niiden kullia mä vihaan, koska siellä ne on ne niiden aivot.

Ap

En voisi ikinä rakastua tai luottaa ihmiseen, joka on niin kullinsa ohjailtavissa mitä miehet ovat.

15

Vierailija
20/29 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä sitä terapiaa voisi taas kokeilla paremmalla menestyksell. Lapseni ovat mulle kaikki kaikessa ja olen tietoisesti toiminut heidän kanssaan aivan eri tavalla kuin vanhempani minun kanssani.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi