Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä vauvan yöherätysten vähentämiseen?

Vierailija
27.08.2009 |

Vauva, 5 kk. herää yössä nykyään n. 5-6 kertaa, osa kerroista on syöttökertoja, osa muuten vain heräämisiä. Vinkatkaa ihmeessä miten heräämiskertoja saisi vähennettyä, äiti alkaa olla aivan sippi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lopetin imetykset n. vuoden iässä. Näin molemmilla.

Vierailija
2/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin molemmille pehmeän unikoulun. toiselle 7kk iässä, kun hulinoi rinnalla kerran tunnissa. nyt kuopukselle pidin pari viikkoa sitten. ikää hänellä 10 kk. eli siis imetys yöllä pois. kuopuksen kanssa olin imetyksen lopettanut jo päivällä eli nyt unikoulun myötä imetys loppui kokonaan. kaksi ekaa yötä rankimmat sitten helpottaa. viime yönäkin nukuttu 20.00-06 ilman herätyksiä. mutta suositus on tuo vähintään 6kk ikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toiset vaan on luonnostaan parempia nukkujia ja sitten toiset niitä huonompia. Näin on aikuistenkin laita.

Meillä rintaruokittu tyttö nukkuu ensin 7 tuntia putkeen, sitten herää, syö ja nukkuu siihen päälle vielä 2,5 tuntia. Mitenkään en ole opettanut nukkumaan, mutta on tainnut siinä asiassa tulla äitiinsä. Lapsen isä heräilee sitten mun ja vauvankin puolesta kun on niin onneton nukkumaan.

Vierailija
4/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut tassutusta? Onko tuttia?

Vierailija
5/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa jos ikenet tekee kipeää!!

Vierailija
6/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sitä itse illalla 2-3dl! Yöllä maito tuhdimpaa, joten ei heräile!

Mä olen jo tolla kikalla kaksi lastani saanut 5 heräilystä yhteen! Ja kun turkkilaisen lopetin, alkoi taas 5krt kiljunta! Imetän edelleen ,mutta turkkilaisen olen jo lopettanut! Myös ystävälläni tämä tepsi...entäs hampaat? Niihin ei toi auta! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan