Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

purkkiruoka pahasta

Vierailija
26.08.2009 |

onko siis huono juttu terveydelle jos antaa alle 1v lapselle melkein pelkästään purkkiruokaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muutkin perheessä syövät. ihan vaan sen takia että se on taloudellista.

Vierailija
2/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 1v kasvaa ihan hyvin purkkiruualla, puurolla ja ämmällä/korvikkeella. Mutta rahallisestihan säästää syömällä samaa ruokaa perheen kanssa.

Itse olen "rikkonut" suosituksia ja syöttänyt samaa ruokaa maitoineen ja kermoineen n7kk iästä. Suolaa olen kyllä vältellyt, mutta en kokonaan. Pojalla on kyllä teräsvatsa, siskolle ei olisi voinut antaa samanlailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut purkkiäiti, ja hyvin ovat lapset kasvaneet, ja terveitä olleet. Nyt siis jo kouluikäisiä.

Vierailija
4/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä purkkiruualla melkein pelkästään 3-vuotiaaksi asti kasvanut lapsonen. Edelleen saatan antaa välipalaksi lisähöystettynä ,vaikka on jo 6-vuotias.

Purkkiruoka oli meillä kätevämpi vaihtoehto pieniruokaisen ja nirson lapsosen kanssa.

Vierailija
5/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin normaaliruokaa, eli ei ole pahasta. Kalliiksihan ne pelkästään tulevat.

Vierailija
6/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos jaksaa, voihan sitä helpolla tehdä itsekin jotain lapselle tuoreista raaka-aineista. Maku ainakin on ihan eri! Jos teet vaikka keittoa, voit ihan hyvin erottaa osan kasviksista vauvan ateriaksi ennen kuin maustat.