Mihin käyttäisin 5000e?
Sen verran tuli tilille ylimääräistä rahaa. Senttiäkään en jätä säästöön, vaan kaikki saa käyttää. Eikä tarvitse olla mitään asuntolainan lyhennystä tai muuta tylsää.
Mihin itse käyttäisit?
Kommentit (9)
Vai että 5000 ihan törsäykseen. Pystyisinköhän tuohon? No kokeillaan.
Jokaiselle perheenjäsenelle 500 eurolla kivoja kuteita ja kenkiä, tähän menis siis 2000.
Sit kaikki vaikka kaikille perheenjäsenille 500 eurolla jotain mukavaa. Miehelle varmaan joku objektiivi, isommalle pojalle varmaan uusi tietokone, mä voisin sit ostaa talousaiheisia kirjoja ja mennä jollekin kurssille ja pikkunatiaiselle voisin hommata 12" poliisiaiheisen fillarin, FP:n laskevan possun, teetättäisin hänen mieleisen päiväpeiton sänkyyn ja ostaisin MP3 soittimen hälle, jossa ääni ei tule kuulokkeista vaan ihan kaiuttimesta.
Lopulla tonnilla voisin ostaa 32" tai 40" sonyn HD 100 hz taulutelkkarin.
Sillä saa pari ihan hienoa taulua, jotka ovat arvossaan vielä vuosienkin kuluttua. Harmi, että tällä hetkellä meillä ei ole rahaa mitä pistäisi taiteen hankkimiseen.
Samoin aion kyllä osan pistää ihan hulinaksi parissa putiikissa ja kauppakeskuksessa. Autot ei tarvii vaihtoa joten niihinkään en sitä käytä.
Uusi käsilaukku, teinille muutama kiva vaate, kuopukselle talvivaatteet joissa ei tarvii tuijotella hintaa ja miehen kanssa viikonloppu vaikka Lontoossa.
Siinähän se sitten varmaan olikin.
tosin saisi tulla vielä yksi nolla perään, niin tuosta rahasta olisi jo enemmän hyötyä.
Autoa vaihtamassa niin 5000 ois kiva lisä...
niin hankkisin, uudet kävelykengät ja talvisaappaat itselleni. Siivoajaa vähäksi aikaa ja loput käyttäisin soittimeen. raha vaan ei taitaisi riittää.
Yleensä kaikki ylimääräinen menee säästöön, mutta autoon sitä rahaa nyt olen ollut säästämässä joten..
Uusia vaatteita kyllä myös kaikille perheenjäsenille, mitä ketäkin tarvitsisi.
ostaisin parit hyvät kengät, laukun ja pari takkia (trenssi+talvitakki).
Mulla on vaativa maku, äitini on vaatesuunnittelija joten olen oppinut katsomaan tarkkaan vaatteiden ja asusteiden mallit ja mittasuhteet ja myös laadun. Ja halpiskama on usein huonolaatuista ja rumaa.
Tai vaihtaisin isomman/uudemman asuntovaunun.