Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämistaktiikoita:

Vierailija
25.08.2009 |

Pettäminenhän on luovaa puuhaa ja vaatii huolellisuuutta, jotta se ei häiritsisi muuta arkea. Olisi kiva keskustella tekniikoistanne, tässä omiani:

Ajankohdat:

Lounastunnit, työmatkat, ylityöt. Kaikki nämä toimivat hyvin, saa helposti läpi eikä niitä tarvi selitellä - siis mitä itse aikatauluihin tulee. Ja sitten jos se joku kyselee, että millaista siellä "palaverissa", "työmatkalla" tai "ylitöissä" oli, niin voi aina kertoa jonkun vanhan kokemuksen tai jonkun mitä ei ole vielä oikeasti tapahtunut. Ei se puoliso pysty kuitenkaan tietämään, mitä tarkalleen työssäsi teet.

Paikat:

Jos salarakkaasi on sinkku, pyri pääsemään hänen kotiinsa. Muuten hotelli tai motelli hyvä, joskin tietty maksaa. Autoissa, pukukopeissa ja sen sellaisissa ei kannata harrastaa kuin kerran pari ja pistää se "kokeilujen" piikkiin. Jos siitä tulee tapa, siihen kyllästyt niin sinä kuin panosikin. Toki myös työpaikalle voi tuoda, mutta ole silloin varma, että teillä ei ole valvovaa kamerajärjestelmää ja tietenkin että talo on varmasti jo tyhjä. Jos sinulla on oma työhuone, on hyvä ostaa sinne esim. ilmatäytteine patja (niitä on ihan kompressorillakin varustettuja!) ja jos tarvitset työtiloissasi sohvaa, niin osta samantein vuodesohva. Työpaikalla sen voi perustella sillä, että "saatat jäädä välillä yöksi toimistolle kun menee töissä myöhään".

Salarakas:

Salarakkaan valinnassa kannattaa olla ronkeli. Kannattaa edellyttää kaikkea sitä mitä salarakkaalta toivookin - liittyipä se sitten fyysisiin tai henkisiin ominaisuuksiin. Seksi sinällään tuppaa yleensä olemaaan parempaa salarakkaan kanssa, sillä se joka moiseen leikkiin ryhtyy, omaa kyllä taipumuksiakin sillä saralla.

Kiinni jääminen:

Jos kaikesta huolimatta tupeksit ja jäät kiinni, niin opettele vaikka itkemään, kerro käyneesi salaa terapiassa jo pitkään tai väitä että olit kuullut muita reittejä puolisosi pettäneen sinua ja siksi halusit kostaa. Kaikenlainen odottamaton käytös onkin tehokasta, sillä kuten jo Gobbelskin sanoi "Kun kerrot valheen, pidä huolta että se on riittävän iso, että siihen uskottaisiin".

Ja kun olet saanut asian sovittua, esitä katuvaista pitkään, lahjo puolisoasi ja käyttäydy muutenkin kaikin puolin kiltimmin kuin aikaisemmin. Tämä ei kuitenkaan estä sinua tapailemasta salarakastasi taas - ellei puolisosi selvittänyt hänen hlöllisyyttäänkin. Eli jos liikaa paljastui, niin älä silti lannistu vaan etsi uusi - kyllä markkinoilla seksinnälkäisiä piisaa!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohdat: harrastukset, jumpat, lenkit jne. käyvät mainioiksi tekosyiksi, samoin pitkäksi venähtäneet kauppareissut

Paikat: oma koti, salarakkaan koti, kunhan puoliso(t) ovat takuuvarmasti töissä, reissussa tms., käytä mielikuvitustasi, vuokraa mökki, varaa hotellihuone, nai autossa, vaihtelu virkistää

Salarakas: kokeilunhaluinen ennenkaikkea, suostuu kaikkeen mahdolliseen, varsinkin mihin oma puoliso ei

Kiinni jääminen.... Mitäpä tuota miettimään.

Vierailija
2/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin yllättävähän ja jollain tavalla mahdottoman... ..hmmm.. ..tätä kaikkea "nykyvirtuaalisuutta" kuvaavahan tämä Vauva-lehden palsta on. Siis vieressä komeilee muutamakin ihmisen alku, joille ei voisi eikä soisi toivoa mitään muutakuin kaikkia ihania asioita mitä maailmaa heille voi tarjota.

Silti jos he joskus lukemaan opittuaan ja seksuaalisuutensa heräteltyään etsiytyvät nimenomaan VAUVA-lehden keskustele palstalle, heitä on vastassa lauma verenhimoisia keskustelijiota, jotka murskaavat heidän hauraan omakuvansa kohottamalle rintojen koon, kalun pituuden, seksissä kestävyyden, asentoakrobatian, kokemusten määrän, jättämisen jalouden ja kaiken muun suorituskeskeisyyteen tähtäävän ajattelun kaiken muun yläpuolelle. Siis ihan kaiken muun.

Miten ihmeessä nuori ja hauras mieli pystyy torjumaan tuon kaiken kun sitä ei pystyy harva aikuinenkaan - näemmä - tekemään.

Tämä on itseasiassa keskustelupalsta, joka kylvää ympärilleen enemmän pahaa oloa, kuin edes ne huorasivustot, joissa miehet antavat arvosanoja panemilleen huorille ja listaavat näiden rungoista ja taidoista löytyviä plussia ja miinuksia. (katsokaapa esim. www.sihteeriopisto.net) Sekin kun perustuu viime kädessä vain kaupankäyntiin, jossa "asiakkaat arvivoivat ostamiaan palveluita".

Mutta täällä elää ilmapiiri, että tuon keskustelun voi ulottaa mennen tullen myös parisuhteisiin ja arkiseen kanssa käymiseen. Olemme siis esineitä, joita tulee käyttää ja kohdellakin kuin esineitä. Hyvälle esineelle on kauan käyttöä - huonon voi heittää pois jos ei koe tarvitsevansa sitä tai ei muuten ole siihen tyytyväinen.

No, itse kestän tämän kyllä. Mutta jos teillä on herkkiä ystäviä, sellaisia joita on satutettu, jotka potevat alemmuudentuntoa tai muuten ovat epävarmoja itsestään niin

älkää hyvät ihmiset edes kertoko että sellaista suomenkielistä sivustoa on edes olemassa kuin www.vauva.fi ja sen keskustelupalsta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin yllättävähän ja jollain tavalla mahdottoman... ..hmmm.. ..tätä kaikkea "nykyvirtuaalisuutta" kuvaavahan tämä Vauva-lehden palsta on. Siis vieressä komeilee muutamakin ihmisen alku, joille ei voisi eikä soisi toivoa mitään muutakuin kaikkia ihania asioita mitä maailmaa heille voi tarjota. Silti jos he joskus lukemaan opittuaan ja seksuaalisuutensa heräteltyään etsiytyvät nimenomaan VAUVA-lehden keskustele palstalle, heitä on vastassa lauma verenhimoisia keskustelijiota, jotka murskaavat heidän hauraan omakuvansa kohottamalle rintojen koon, kalun pituuden, seksissä kestävyyden, asentoakrobatian, kokemusten määrän, jättämisen jalouden ja kaiken muun suorituskeskeisyyteen tähtäävän ajattelun kaiken muun yläpuolelle. Siis ihan kaiken muun. Miten ihmeessä nuori ja hauras mieli pystyy torjumaan tuon kaiken kun sitä ei pystyy harva aikuinenkaan - näemmä - tekemään. Tämä on itseasiassa keskustelupalsta, joka kylvää ympärilleen enemmän pahaa oloa, kuin edes ne huorasivustot, joissa miehet antavat arvosanoja panemilleen huorille ja listaavat näiden rungoista ja taidoista löytyviä plussia ja miinuksia. (katsokaapa esim. www.sihteeriopisto.net) Sekin kun perustuu viime kädessä vain kaupankäyntiin, jossa "asiakkaat arvivoivat ostamiaan palveluita". Mutta täällä elää ilmapiiri, että tuon keskustelun voi ulottaa mennen tullen myös parisuhteisiin ja arkiseen kanssa käymiseen. Olemme siis esineitä, joita tulee käyttää ja kohdellakin kuin esineitä. Hyvälle esineelle on kauan käyttöä - huonon voi heittää pois jos ei koe tarvitsevansa sitä tai ei muuten ole siihen tyytyväinen. No, itse kestän tämän kyllä. Mutta jos teillä on herkkiä ystäviä, sellaisia joita on satutettu, jotka potevat alemmuudentuntoa tai muuten ovat epävarmoja itsestään niin älkää hyvät ihmiset edes kertoko että sellaista suomenkielistä sivustoa on edes olemassa kuin www.vauva.fi ja sen keskustelupalsta.

En voisi enempää olla samaa mieltä!!!!!

Vierailija
4/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänpä siis niin oitis.

Vierailija
5/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä puolisosi rehellisesti ja nai sitten sinkkuna ketä haluat. Halveksitko puolisoasi noin paljon että pidät häntä kynnysmattona?

Vierailija
6/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä avioehtoa, huoh.

Vierailija
7/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se puoliso vie kuin puolet. Köyhällähän ilanne on pahempi kun siitä omasta puolesta ei jää rahaa edes kerrostaloksiöön. Ihan pelkkä tekosyy valheessa elämiselle että on rikas...

Vierailija
8/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä avioehtoa, huoh.

Onko raha oikeasti niin tärkeää, että elät mielummin epätyydyttävässä suhteessa, kun annat osan omaisuudesta pois? Ja samalla antaisit vaimollesi mahdollisuuden parempaan elämään jonkun toisem kanssa? Ois varmaan myös kannattanut valita rikas vaimo. Säälin kyllä sua ja vielä enemmän vaimoasi. Ois kiva tietää, kun mietit omaa elämääsi, tunnetko onnistuneesi siinä?

Vierailija
9/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevat olevansa kovia panomiehiä ja jotenkin hallitsevansa maailmaa kun pettävät puolisoitaan ja selviävät pelistä ehjin nahoin.

Syy siihen miksi ei erota on raha. On se sitten VELKAA tai OMAISUUTTA. Joillakin näillä äijillä on vielä pokkaa väittää että lapsetkin vaikuttavat päätöksiin.

Näillä miehillä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi rohkeutta ottaa eroa vaimostaan.

Täysiä surkimuksia kaikki tyyni.

Vierailija
10/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko sinulla sellainen? Ei minulla ainakaan. Tykkään vaan seksistä, ei se sen kummempaa ole. Jotkut tykkää viinasta, jotkut pilvenpössöttelystä, jotkut vaan syö. Minä tykkään seksistä. That's it.

No, sitten joku kysyi että miksen eroa. Vastasin että olen rikas eikä ole avioehtoa. Olisi vissiin pitänyt vielä täydentää, että sen lisäksi en ymmärrä, että miksi pitäisi erota!?? Kotonahan on kivaa! Enhän minä nyt sentään koko jossain panemassa ramppaa!!!! Parikymppisenä sitä olisi jaksanutkin, mutta kyllähän viimeistään puoli ysiltä pitää olla himassa kun tulee uutiset. Ja sitä ennen pitää syödä. Ja voi tavatonta mitä muuta kaikkea sitä pitääkään tässä elämässä nykyään ehtiä tekemään, huh huh!

Vierailija
11/34 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko sinulla sellainen? Ei minulla ainakaan. Tykkään vaan seksistä, ei se sen kummempaa ole. Jotkut tykkää viinasta, jotkut pilvenpössöttelystä, jotkut vaan syö. Minä tykkään seksistä. That's it.

No, sitten joku kysyi että miksen eroa. Vastasin että olen rikas eikä ole avioehtoa. Olisi vissiin pitänyt vielä täydentää, että sen lisäksi en ymmärrä, että miksi pitäisi erota!?? Kotonahan on kivaa! Enhän minä nyt sentään koko jossain panemassa ramppaa!!!! Parikymppisenä sitä olisi jaksanutkin, mutta kyllähän viimeistään puoli ysiltä pitää olla himassa kun tulee uutiset. Ja sitä ennen pitää syödä. Ja voi tavatonta mitä muuta kaikkea sitä pitääkään tässä elämässä nykyään ehtiä tekemään, huh huh!

Ajateltiin varmaan suurin osa että miksi kävelet jatkuvasti vaimosi yli pettämällä sen sijaan että reilusti eroaisit, naisit sinkkuna ketä haluat ja antaisit vaimolleis saman vapauden. Vastauksestasi huomaa ettet kykene ajattelemaan yhtään toisten kannalta. Eikö vaimollasi todellakaan ole sen vertaa arvoa että olisit rehellinen?

Vierailija
12/34 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoani upeampaa naista ei kuule olekaan. En kertakaikkiaan ymmärrä miksi meidän pitäisi erota. Olen sanonut vaimolleni, että jos hän pettää minua, niin pitäköönkin huolta että minä tai kukaan tuttumme ei saa tietää. Ja niin pidän minäkin.

Katsos kun aivan kuten sinunkin kommenttisi osoittaa, ei ongelma ole siinä miten ME sen asian otamme vaan miten TE MUUT sen asian otatte.

No, sen enempää en ole asiasta kysellyt. Hän tuossa joskus tokaisi, että "ei se seksi nyt mikään maailman tärkein asia ole" - ja oikeassahan vaimokulta taas kerran oli, heh. Onhan sitä paljon tärkeämpiä kun ottaa huomioon, että koko tää seksi-älämölö on oikeestaan paljolti keksittyä. Siitä metelöidään niin paljon kun se nyt vaan myy kun se kiinnostaa.

Mutta kyllä se silti hyvää tekee saada välillä jotain kiinteää kiimaista pakkausta ja ihan vaan seksin vuoksi. Siitä tulee vaan jotenkin niin mahtava fiilis - vaikka siitä ei kenellekään tietty kerrokkaan.

No, minä tykkään, te ilmeisesti ette - moneen junaanhan meitä on aina toki ollutkin.

Vierailija
13/34 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoani upeampaa naista ei kuule olekaan. En kertakaikkiaan ymmärrä miksi meidän pitäisi erota. Olen sanonut vaimolleni, että jos hän pettää minua, niin pitäköönkin huolta että minä tai kukaan tuttumme ei saa tietää. Ja niin pidän minäkin. Katsos kun aivan kuten sinunkin kommenttisi osoittaa, ei ongelma ole siinä miten ME sen asian otamme vaan miten TE MUUT sen asian otatte. No, sen enempää en ole asiasta kysellyt. Hän tuossa joskus tokaisi, että "ei se seksi nyt mikään maailman tärkein asia ole" - ja oikeassahan vaimokulta taas kerran oli, heh. Onhan sitä paljon tärkeämpiä kun ottaa huomioon, että koko tää seksi-älämölö on oikeestaan paljolti keksittyä. Siitä metelöidään niin paljon kun se nyt vaan myy kun se kiinnostaa. Mutta kyllä se silti hyvää tekee saada välillä jotain kiinteää kiimaista pakkausta ja ihan vaan seksin vuoksi. Siitä tulee vaan jotenkin niin mahtava fiilis - vaikka siitä ei kenellekään tietty kerrokkaan. No, minä tykkään, te ilmeisesti ette - moneen junaanhan meitä on aina toki ollutkin.

Kun puhuit pettämisestä, luulin todella että petät vaimoasi. Minun käsityksen mukaan pettäminen tarkoittaa sitä, että ollaan luvattu olla toiselle uskollisia (eli ei muita kumppaneita millään tavalla), toinen luottaa tähän. Kuitenkin toinen pitää myös toista kumppania (oli se sitten rakkautta tai pelkästään seksiä, yksi yö tai vuosien suhde). Jos on vaimollesi ok, että panet muita eihän se edes ole pettämistä. Oletin tarinasi perusteella, että vaimosi odottaa sinulta uskollisuutta, koska oli niin kova tarve salailla. Olin väärässä. Ei tullut tuo näkökulma mieleen, koska minullae ei ole koskaan ollut tarvetta rinnakkaissuhteisiin. Jos elämä on tyydyttävää, sehän on vain mukavaa ja parastahan siinä on se että se ei satuta kanssa eläjiä.

nro 9

Vierailija
14/34 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhde sinun vaimoosi. Vietämme todella hekumallisia hetkiä silloin, kun hän on kertonut sinulle lähteneensä harrastuksiensa pariin.

Olen alunperin kotoisin Turkista ja hän on kertonut saavansa mnulta kaiken , mistä on aina unelmoinut - mutta ei halua erota sinusta lasten ja rahahuolien takia. Toki hän tietää , että petät häntä, mutta se ei haittaa häntä koska se vain tietää vähemmän jo tutuksi tulleta vastenmielisiä ja väkinäisiä panohetkiä kanssasi.

Kun lapsenne ovat muuttaneet pois kotoa ja asuntolainanne on maksettu, muutamme yhteen ja hän jättää sinut.

Terv. Akim Ayed

Vierailija
15/34 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oletus siitä, että AP on mies.

Miksi ihmeessä?

Nyt ilmeisesti asia olikin niin, mutta naiset pettävät yhtä lailla ja miettivät taktiikoita.

On kokemusta, ikävä kyllä.

M31

Ja samalla antaisit vaimollesi mahdollisuuden parempaan elämään jonkun toisem kanssa? Ois varmaan myös kannattanut valita rikas vaimo. Säälin kyllä sua ja vielä enemmän vaimoasi. Ois kiva tietää, kun mietit omaa elämääsi, tunnetko onnistuneesi siinä?

Vierailija
16/34 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pettäjänaiset sitten, mitäs ne ovat?

Kuvittelevat olevansa kovia panomiehiä ja jotenkin hallitsevansa maailmaa kun pettävät puolisoitaan ja selviävät pelistä ehjin nahoin.

Vierailija
17/34 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten mies tai nainen, aivan sama. Hän on sellainen luuseri jolle selän takana naureskellaan. Mutta jokainenhan elää omaa elämäänsä, toiset todellisuudessa ja toiset lapsenomaisessa mielikuvitusmaailmassa.

Vierailija
18/34 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseessä oli nainen, mutta ei sitten ollutkaan. Kumma kyllä, miten heti aina yleistetäänkään, että vain miehet pettää. Jotenkin tuntuu, että enemmän ja enmmän naiset harrastaa pettämistä ja vieläpä tosi surutta.

No eipä tämä nyt niin olennaista ole, toivottavasti oma mieheni ei ala kelailemaan mitään typeryyksiä minun ylitöistäni tai lenkillä käymisestäni. Nimittäin olen kyllä ihan oikeasti siellä ylitöissä tai lenkillä.

Ei ole mitään tarvetta pettämiseen, ja uskon ettei miehellänikään ole. ja en aio edes lukea seuraavia kommentteja siitä miten tyhmä ja sinisilmäinen olen kun kaikki miehethän pettää jne.jne.

Vierailija
19/34 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miehet pettävät surutta.

Ja arvaavatko miksi? KOSKA koko termi "pettäminen" on ihan perseestä silloin sulla on joku jonka kanssa ainoastaan panet silloin tällöin.

PETTÄMINEN on sitä, että on suhteessa ja silti ajattelee koko ajan jotakuta toista.

Minun panoni ovat pääsääntöisesti olleet oikein kivoja neitoja - hyvin erilaisiakin toki. Ei minulla mitään pahaa heistä ole sanottavana, siis.

Mutta olenko sitten jumahtanut johonkin heistä henkisellä tasolla? En ikinä. Naurettava ajatuskin. En todellakaan ole niin lapsellinen, että kuvittelisin, että jos nyt sitten vaihtaisin vaimoni johonkin panooni, että se elämä siitä yhtikään miksikään muuttuisi. Päinvastoin pitäisi taas opetella ne kaikki arjen kuviot uudestaan tyyliin missä sukat pidetään ja missä on paidat ja kumpi tekee ruuan ja monelta syödään jajajaja - hohhoijaa - kun kerran saanut tuon kaiken toimimaan, niin ei todellakaan halua sitä alusta alkaa taas opettelemaan. Ja elämähän - huom - ei ole seksiä vaan elämä on ARKEA.

Miksikö teen asian salaa jos kerta olen vaimoni kanssa siitä puhunut? Siksi, että en haluaisi itsekään tietää jos vaimoni paneskelisi silloin tällöin jossain muualla. Siis tarkoitan - ihan vaan tietää. En kysele, en utele, en tentaa. Jos tulee firman juhlista myöhään, niin en ole valot päällä odottamassa että "missäs sitä ollaan oltu" jne. Samoin kuin ei ole hänkään.

Ja mihinkö tämä kaikki sitten perustuu? Tätä te ette välttämättä koko elämänne aikana tule ymmärtämään, mutta se perustuu nimenomaan

LUOTTAMUKSEEN.

Siis luottamukseen siitä, että me pysymme yhdessä tapahtuipa mitä tahansa. Seksi niin naurettavan marginaalinen asia niiden asioiden rinnalla, jotka arkeamme ohjaavat, että jos sen nostaisi sellaiseen merkitykseen kuin suurin osa täällä haluaa toitottaa, niin voi herran jestas sentään.

Ettekö te tosiaan pysty tajuamaan, että seksi voi olla samanlainen nautinto kuin hyvä ruoka tai vaikka humaltuminen hyvässä seurassa? Totta helvetissä siihen liitty usein välittämistä ja blaablaa ja rakkautta ja blaablaa hellyttää - ja toki pitääkin. MUTTA NUO EIVÄT OLE VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ SILLE ETTÄ SE VOISI SILTI OLLA HAUSKAA JA NAUTINNOLLISTA. PISTE.

Vierailija
20/34 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oletus siitä, että AP on mies. Miksi ihmeessä? Nyt ilmeisesti asia olikin niin, mutta naiset pettävät yhtä lailla ja miettivät taktiikoita. On kokemusta, ikävä kyllä. M31

Ja samalla antaisit vaimollesi mahdollisuuden parempaan elämään jonkun toisem kanssa? Ois varmaan myös kannattanut valita rikas vaimo. Säälin kyllä sua ja vielä enemmän vaimoasi. Ois kiva tietää, kun mietit omaa elämääsi, tunnetko onnistuneesi siinä?

Tuosta kirjoitustyylistä ei kyllä voi erehtyä kummasta sukupuolesta on kyse. Näkeehän sen sokeakin. :) Esim. tämä. Onko jossakin nainen, jonka pitäisi opetella itkemään??

Jos kaikesta huolimatta tupeksit ja jäät kiinni, niin opettele vaikka itkemään,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi