Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi ei, veljeni ja hänen vaimonsa suuttuivat minulle :(

Vierailija
25.08.2009 |

En mielestäni ole tehnyt mitään väärää. Juttu meni niin että veljeni vaimo oli huomannut että minulla on facebook ystävänä veljeni ex. Hän on todella mukava nainen ja olemme pitäneet yhteyttä muutenkin veljeni ja tämän exän eron jälkeen.

Nyt nykyinen vaimo on suuttunut minulle, hän taitaa olla hieman mustasukkaista sorttia muutenkin.

En aio poistaa tätä kaveria listoiltani. Minusta veljeni nykyinen vaimo on myös todella mukava että en hänelle ilkeyttäni ole tätä tehnyt. Menee vaan minusta liian pitkälle kun aletaan minun facebook kavereihini puuttu,maan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb-kavereina, eikä ole heidän kanssaan ollut missään tekemisissä muutoin.

En kyllä asiasta pitänyt ja en kommentoinut kälyn juttuja mitenkään,kun en halunnut mieheni exien kuulevan mitään meidän perheen asioista. Käly suuttui passiivisuudestani ja poisti minut kavereistaan.

Vierailija
2/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja veljesi vaimoa. Mieti hiukan missä lojaalisuutesi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on veljen ex FB-kaverina eikä tulisi kyllä pieneen mieleenkään, että veljen vaimo siitä suuttuisi. Aika teinimeiningiltä haiskahtaa. :)

Vierailija
4/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb-kavereina, eikä ole heidän kanssaan ollut missään tekemisissä muutoin.

En kyllä asiasta pitänyt ja en kommentoinut kälyn juttuja mitenkään,kun en halunnut mieheni exien kuulevan mitään meidän perheen asioista. Käly suuttui passiivisuudestani ja poisti minut kavereistaan.

Vierailija
5/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. veljesi eroaa vaimostaan, eroatko sinä silloin hänen vaimostaan??? Minulla on sydänystävänä veljeni ex-vaimo, ja muutenkin jos suvussa on tullut eroja, ei ne ole vaikuttanut suhteessa muihin ihmisiin. Todella lapsellista käytöstä tuollainen. Kamalaa vaatia muita jättämään esim. rakkaaksi tullut veljen ex-vaimo.

Vierailija
6/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. oman mieheni exällä on mielenterveysongelmia, hän väijyi minua vuosia ja levitti perättömiä huhuja, aiheutti aineellista vahinkoa minun omaisuudelle, yritti sotkea meidän välejä mieheni ja hänen yhteisiin kavereihin jne.jne.

Mieheni sisko tietää tämän ja hän ei todellakaan ole ollut missään tekemisissä tämän tai muidenkaan mieheni exien kanssa ja silti hän kokee tarpeelliseksi pitää näitä kavereinaan fb:ssa. Kuullostaa viattomalta, mutta en todellakaan halua mieheni exien näkevän yhtään ainutta kuvaa lapsistani tai kuulevan yhtään mitään juttua perheestäni.

Kälylle en ole asiasta puhunut, mieheni on saattanut asiasta mainita, mutta ongelma on nyt ohi kun käly poisti minut kavereistaan. Aika jännää sinällään että mielummin pitää veljensä exät kavereina kuin veljen vaimoa.

T: 2

Vierailija
7/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin myös miehelläni..

Vierailija
8/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhden exän nyxä on ja oman nykyiseni exä. Aikuiset ihmiset kun tullaan ihan sivistyneesti toimeen.

Vierailija
9/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fb-kaverina sekä entinen mieheni, tämän minua edeltänyt avovaimo ja ex-miehen nykyinen naisystävä. Molemmat siskoni ja parhaat kaverini ovat sekä minun että ex-mieheni fb-kaverina. Nykyinen mieheni ei ole FB:ssä ollenkaan.

Silloin kun olin vielä ex-mieheni kanssa yhdessä, kävimme usein kylässä ex-avovaimon luona ja miehen nykyinen naisystävä on työkaverini, jonka kanssa näen joskus myös vapaa-ajalla ja hän on tutustunut ex-mieheeni minun välityksellä eromme jälkeen. Menneet on menneitä.

Vierailija
10/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi miehelläni on omansa, pitkäaikainen seurustelukumppani.

Tämän lisäksi mulla taitaa olla siskoni, serkkuni, parhaan kaverini jne exiä fb-kavereina.

Todella tyhmää käytöstä siis ap:n veljeltä ja kälyltä. Vaikka eron syynä olisi mt-ongelmat, niin miksi se estäisi ystävyyden exään?

Vierailija
11/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. oman mieheni exällä on mielenterveysongelmia, hän väijyi minua vuosia ja levitti perättömiä huhuja, aiheutti aineellista vahinkoa minun omaisuudelle, yritti sotkea meidän välejä mieheni ja hänen yhteisiin kavereihin jne.jne.

Mieheni sisko tietää tämän ja hän ei todellakaan ole ollut missään tekemisissä tämän tai muidenkaan mieheni exien kanssa ja silti hän kokee tarpeelliseksi pitää näitä kavereinaan fb:ssa. Kuullostaa viattomalta, mutta en todellakaan halua mieheni exien näkevän yhtään ainutta kuvaa lapsistani tai kuulevan yhtään mitään juttua perheestäni.

Kälylle en ole asiasta puhunut, mieheni on saattanut asiasta mainita, mutta ongelma on nyt ohi kun käly poisti minut kavereistaan. Aika jännää sinällään että mielummin pitää veljensä exät kavereina kuin veljen vaimoa.

T: 2

No, tämä on sinun näkemyksesi asiasta. Ehkäpä itselläsi on mt-ongelmia ja olet vaan kuvitellut kaikkea tuollaista tapahtuvan.

Onko mielenterveysongelmat joku syy katkaista välit? Tuollaisessa tilanteessa mt-ongelmainen nimenomaan tarvitsee turvaverkkojaan ja ystäviään, enemmän kuin sinä terveenä!

Vierailija
12/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälyni ei ole ollut MISSÄÄN tekemisissä ko. henkilön kanssa, eivät ole soitelleet, meilailleet, kyläilleet, käyneet kahvilla. Ei mitään yhteyttä pitäneet. Muuten kuin vuosi sitten pyysi tätä kaverikseen fb:ssa.

Mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä jo 10v.

Esim. oman mieheni exällä on mielenterveysongelmia, hän väijyi minua vuosia ja levitti perättömiä huhuja, aiheutti aineellista vahinkoa minun omaisuudelle, yritti sotkea meidän välejä mieheni ja hänen yhteisiin kavereihin jne.jne. Mieheni sisko tietää tämän ja hän ei todellakaan ole ollut missään tekemisissä tämän tai muidenkaan mieheni exien kanssa ja silti hän kokee tarpeelliseksi pitää näitä kavereinaan fb:ssa. Kuullostaa viattomalta, mutta en todellakaan halua mieheni exien näkevän yhtään ainutta kuvaa lapsistani tai kuulevan yhtään mitään juttua perheestäni. Kälylle en ole asiasta puhunut, mieheni on saattanut asiasta mainita, mutta ongelma on nyt ohi kun käly poisti minut kavereistaan. Aika jännää sinällään että mielummin pitää veljensä exät kavereina kuin veljen vaimoa. T: 2

No, tämä on sinun näkemyksesi asiasta. Ehkäpä itselläsi on mt-ongelmia ja olet vaan kuvitellut kaikkea tuollaista tapahtuvan. Onko mielenterveysongelmat joku syy katkaista välit? Tuollaisessa tilanteessa mt-ongelmainen nimenomaan tarvitsee turvaverkkojaan ja ystäviään, enemmän kuin sinä terveenä!

Vierailija
13/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kälylläsi on FB:ssä tai muutoinkaan.

Ystävyys ei lopu siihen että joku eroaa sukulaisesta.

Mistä sinä voit tietää ovatko he olleet yhteydessä vai ei? Tuon asenteesi perusteella voin kuvitella että kälysi ei edes uskaltaisi kertoa sinulle olevansa yhteydessä miehesi exään.

Mielestäni olet aika röyhkeä vaatimuksissasi.

Vierailija
14/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan itse päättää kenelle menee kuvat lapsistani, kuka tietää kuulumiseni yms.

Tiedän että voihan nuo levitä muutenkin mutta ainaskin näin on tämä kovin helppo väylä tukittu.

Vierailija
15/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meidän lapsemme kummeista ei yksi, vaan kaksi on minun exiäni! Eikä miehelläni ole mitään sitä vastaan! Tziiz me ollaan skitzoi!

Vierailija
16/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole puolikkaalla sanallakaan sanonut kälylleni asiasta! Minä olen vain pitäytynyt kirjoittamasta kommentteja hänen fb-juttuihin, koska en halua mieheni exien kuulevan meidän perheen asioita JA TÄHÄN MIELESTÄNI MINULLA ON OLLUT TÄYSI OIKEUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kälyni on itse poistanut minut kavereistaan ja hänellä on siihen myös täysi oikeus. Mutta saan kai minä ihmetellä, että miksi hän haluaa pitää ystävissään henkilöitä jotka ovat kuuluneet hänen elämäänsä parista kuukaudesta kahteen vuoteen 10-15 vuotta sitten, jonka jälkeen eivät ole yhteyttä pitäneet. Minä olen kuitenkin hänen veljensä aviovaimo, minulla on veljensä kanssa 4 yhteistä lasta, me olemme hänen lapsensa kummeja ja hän on meidän lapsemme kummi.

Siihen malliin käly on mieheni exiä haukkunut ja poistanut heidän valokuvat kansioista että epäilen todellakin heidän olleen näinä vuosina mitään ystävyksiä. Minun puolestani saisivat ollakkin yhteyessä, ei se minua haittaisi kunhan meidän perheen asioista ei juteltaisi.

kälylläsi on FB:ssä tai muutoinkaan. Ystävyys ei lopu siihen että joku eroaa sukulaisesta. Mistä sinä voit tietää ovatko he olleet yhteydessä vai ei? Tuon asenteesi perusteella voin kuvitella että kälysi ei edes uskaltaisi kertoa sinulle olevansa yhteydessä miehesi exään. Mielestäni olet aika röyhkeä vaatimuksissasi.

Vierailija
17/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen edelleenkin hyvä kaveri ex-anoppini kanssa ja sekös ottaa ex-mieheni uutta morsmaikkua ankarasti pannuun.

Enkä voisi olla vähempää kiinnostunut ex:ni nykyisistä kuulumisista. Juttelemme ex-anopin kanssa ihan muista kuin nuorenparin tekemisistä (ihan yhteisestä sopimuksesta).

Mun nähden siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista, kenen kanssa kaveeraat, kunhan se toinen osapuoli on kunnon ihminen. Munkin leski-äitiäni yritti isänpuolen suku kieltää kaveeraamasta isän veljen ex-vaimon kanssa, sanoin että v.....ko se niille kuuluu. Isä ei ikinä ollut sitä kieltämässä. Mun nähden mun serkkujeni äiti ja kummitätini ei ole muuttunut näkymättömäksi, vaikka ei sukuun enää varsinaisesti naimakaupan kautta kuulukkaan.

Vierailija
18/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän mun nähdä vaivaa, kun veljeni seurustelee mieheni ex:n kanssa? Ne on kyllä jo naimisissa ja niillä on lapsikin, että onkohan vähän myöhästä? Ne käy meillä kahvilla ja syömässäkin joskus, ja näkee meidän seinällä meidän lasten kuvia ja jopa hääkuvia!

Kauheaa!!!

Vierailija
19/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka näkee mitäkin kuvia jne. On mullakin kavereina ihmisiä, joita en ole tavannut sitten kouluaikojen. Ihan kiva kuulla ja nähdä, että mitä niille kuuluu. Tämähän on yksi FB:n perusajatuksista, että voi ottaa helposti yhteyttä ihmisiin, joihin on yhteys on aiemmin katkennut.

Itsellä on vähän samansuuntaisia kokemuksia välien katkeamisesta FB:ssä. Periaatteessa ymmärrän syyn, mutta en ymmärrä mikä oikeus toisilla on puuttua siihen, ketä kavereiheni kuuluu? Ja mitä sitten, jos teistä puhutaan? Luuletko, ettei kukaan puhu? Miten voit sen estää? Parasta vain hyväksyä tosiasiat.

Vierailija
20/26 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se mitä käly julkaisee ei ole valvonnassani, etenkään nyt kun potkaisi minut kavereistaan.

T:2