Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nätti nakuna -ohjelma hätkähdytti maanantaina.

Vierailija
25.08.2009 |

Näin vain pätkiä, mutta ohjelmassa oli erittäin kaunis latinonainen, joka häpesi ulkonäköään. Hän esiintyi lopuksi muotinäytöksen uimapukumallina.

Jäin miettimään naisiin kohdistuvia järjettömiä ulkonäkövaatimuksia, jos/kun noin upean näköinen nainen on epävarma viehättävyydestään.

Näkikö kukaan ohjelman alkua? Oliko hänelle tapahtunut aiemmin jotain erityistä (ikävää)?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ulkonäkövaatimuksen"?

Vierailija
2/3 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin niin, että muutkin ymmärtää...tää on mun pään sisällä ihan selkeä...

Naisen vartalo on instituutio: sen pitää olla tietynlainen, sitä esitetään tietyllä tavalla, siitä on sopivaa näyttää tiettyjä kohtia. Kyllähän siitä on puhuttu vaikka kuinka kauan, miten naisen vartalolla myydään vaikka mitä, mutta nyt tuossa keväällä oikeasti heräsin siihen, miten paljon sitä oikeastaan tehdään. Minne tahansa sitä meneekin, aina jossain on esillä joku naisen vartalo (mainoksessa tai vaikkapa taideteoksessa) kertomassa, millainen sinunkin pitäisi olla, että olisit kaunis ja haluttava, tai pelkästään normaali.

Tämähän on tapahtumassa myös miehen vartalolle, viimeaikoinahan tuommoinen lihaksettoman, rasvattoman miehen ideaali (henk.koht. sanon tälle yök) näyttää olevan se normi, johon miesten tulis pyrkiä.

Viesti on selvä: nainen joka ei pyri tähän ideaaliin, tai normiin, (esimerkiksi käymällä kuntosalilla, poistamalla ihokarvoja, pukeutumalla, meikkaamalla, tuoksumalla jne) on tyhmä. Hän ei tajua, mikä hänelle on parasta.

Näin mä ajattelen. En ole itse todellakaan vapaa ulkonäköpaineista, olisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontrolloidaan tälla asialla TAAS. Joka sukupolvi kehittää tavan, jolla kontrollointi piilotetaan naiselta itseltään, niin että nainen pitää sitä luonnollisena, asioiden oikeana järjestyksenä ja sellaisena mitä itse haluaa. Näin nainen on samalla ihan itse toiselle naiselle pahin susi ja haukkumassa normaalipainoista läskiksi.

Mistä seuraa että miehet pyörittää yhteiskunnassa oleellisia asioita naisten keskittyessä oman painonsa ja muiden painon kyttäämiseen. Ja ulkonäkönsä ylipäänsä. Paino on vain osa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi