Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisiko siskolta pyytää rahaa lastentamineista?

Vierailija
24.08.2009 |

Olen tähän asti antanut kaikki omalta lapseltani pitokuntoisiksi jääneet vaatteet ja tarvikkeet ilmaiseksi siskoni lapselle, mutta nyt on rahasta tiukkaa, ja mietin, että kehtaisiko pyytää maksua. Sisko on aina pitänyt itsestäänselvyytenä, että saa meiltä pieneksijääneet vaatteet. Ei ole edes koskaan kiittänyt :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsit. Eri asia jos olisit rikas ja siskosi köyhä.

Vierailija
2/4 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt aiot seuraavaksi myydä vaatteet kirpparilla, koska olet pa. Jos sisko haluaa ostaa ne kirpparihintaan sinulta, niin pääsee valitsemaan päältä ne, jotka haluaa OSTAA.

Diili on silti hänelle hyvä.

Tökeröä, jos ei tosiaan ole tähän asti edes kiittänyt saamistaan vaatteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen pyytänyt kyllä korvauksen esim. rattaista, turvaistuimista ym. isommista. Myös talvihaalareista olen suoraan pyytänyt maksun, koska olen laittanut niihin kuitenkin sen 150€ itse (yksi lapsi minulla vain).

Minusta voit selittää siskollesi, että olet ajatellut myydä kirppiksellä lastesi vaatteet, koska tarvitset rahaa, mutta jos hän haluaa valita jotain niistä, voit myydä hänelle samaan hintaan / hiukan halvemmalla.

Vierailija
4/4 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toisella tekee rahasta tiukkaa.

Fiksu sisko tarjoutuisi muutenkin jo maksamaan, mutta viimeistään nyt kun selität tilanteen.