Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aina oma itsesi

Vierailija
24.08.2009 |

vai onko tilanteita joissa "näyttelet"?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisemmissa tilanteissa jätän aika monta asiaa sanomatta ja pyrin olemaan kohtelias kaikille siitä riippumatta miten ärsyttävä joku on.

Vierailija
2/6 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika puhelias ja räväkkä, hautajaisissa piti hieman pidätellä. Muuten kyllä mennään sillä mitä on annettu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työroolini on hillitympi kuin mitä normaalisti olen. Lisäksi tietysti ihan tutussa porukassa olen vielä normaalia räväkämpi...

Vierailija
4/6 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina itse siellä sisällä, vaikka työroolissani olen sosiaalisempi ja ystävällisempi kuin muuten. En koe, että se vähentäisi minuuttani millään lailla.

Vierailija
5/6 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työroolini on hillitympi kuin mitä normaalisti olen.

Ihan omaksi parhaakseni: en selosta kaikkia yksityiselämäni käänteitä työpaikalla, saatikka asiakastapaamisissa.

Kaverit kavereina, työt töinä. Tosin joskus löytyy työkavereista helmiä, joiden kanssa ystävystyy. :)

Vierailija
6/6 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne kaikki ovat minua itseäni. Harvoin näyttelen, vaikka en aina viihdy roolissani.

Koen vaihtelevani sujuvasti esim. äidin, vaimon, tyttären, siskon, alaisen, asiantuntijan ja työkaverin rooleissa. Nämä kaikki puolet sisältyvät aidosti minuun. En koe että minun tarvitsisi pinnistellä ollakseni eri tilanteissa erilainen, se tulee luonnostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi