Sanoin tänään miehelleni, että en halua häntä ison mahansa takia.
Annoin ehdoksi laihduttamisen tai seksin loppumisen kokonaan ajan myötä.
Kommentit (23)
Taidat olla muutenkin vähän kuivempaa sorttia? Tuskin se mahan koosta voi riippua. Voittehan te pimeässä puuhailla, ei tarvitse mahaa nähdä. Tai lopetat tosiaan seksin kokonaan ja avaat näin portin miehellesi käydä höylään muita naisia.
Kertoiko miehesi sinulle, että sinulla on todellakin iso perse ja pienet tissit?
pitää kertoa, mistä kiikastaa, eikä antaa suhteen näivettyä ja kuihtua, jos asioille voi tehdä jotakin. Ja ei, mulla ei ole isoa persettä, eikä tule. AP
tulisi täällä siitä jos jonkun mies sanoisi, että sulla on iso vatsa/olet lihonut..............
tuosta syystä. Ennen niin hoikka ja hyvännäköinen mies kasvatti kunnon kaljamahan. Seksihalut meni multa ja sitämyöden katosi muutenkin kiinnostus koko mieheen. Sääli sinänsä.
pili näyttää pieneltä ison mahan alla
Iso maha sattuu + lihava mies ei jaksa kannatella itseään vaan makaa päällä, eikä rutistuksissa ole kiva olla. Silloin ei paljon huvita seksi. Ja jos kokoeroa on muutenkin jonkin verran, ei isovatsaisen miehen päälläkään pysy eikä sivusta ylety ilman akrobatiaa. Kokeilkaa jos ette usko!
T: Ap:n kohtalotoveri
Ei se pimeä auta, sillä vatsa vain on helposti tiellä ja tuntuu, että sitä pitää siirtää kesken touhun. Mulla on vahva mies, joka jaksaa kannatella itseään, mutta onhan se kiva olla ihan lähekkäin ja silloin maha saattaa häiritä. Onneksi ei aina. Päällä ollessa ei meillä niinkään häiritse, mutta sylikkäin kyllä.
Ja mun miehen ei tarvitse sanoa, että mun masu on pömppö, sillä valitan sitä itse vähän väliä. Neljän raskauden aiheuttama. Nyt itsellä tsemppi päällä sen kiinteyttämiseksi, hvyä minä!
Mutta mitä me niille meidän rakkaille masukkaille tehtäis? Liikuntainto on nolla :P Että mä ihailen miehiä, jotka pyöräilevät työmatkat! Kaikki hoikkia! Mutta ehkä ne eivät ole muuten niin ihania kuin minun mieheni?
helposti ainakin itselläni lähti 16kg viime syksyn aikana ihan pelkästään iltasyömisen lopettamalla. Edes liikuntaa ei tarvinut muutenkin liikun vain kesällä golffaten muuta liikuntaa harrastuksena ei ole. Nyt vuosi kevennyksestä olen saanut vakioitua massani käymällä 2krt viikossa tunnin reippaalla kävelyllä.
177/78, mies ilman mahaa 40v.
Ei ole kauhean himoittava iso keskikessi.
Tosin voi olla, ettei tee seksialoitteita vähään aikaan. Mä olen kamala nainen. Tunteilleni en voi kuitenkaan mitään. Ap
tuosta syystä. Ennen niin hoikka ja hyvännäköinen mies kasvatti kunnon kaljamahan. Seksihalut meni multa ja sitämyöden katosi muutenkin kiinnostus koko mieheen. Sääli sinänsä.
Että mä ihailen miehiä, jotka pyöräilevät työmatkat! Kaikki hoikkia! Mutta ehkä ne eivät ole muuten niin ihania kuin minun mieheni?
mutta meillä seksuaalisuus on muutakin kuin vain sitä ulkopintaa.
Vaikka ukollani on vähän pötsiä niin haluan seksiä silti ihan intona. Vähän pientä kiusoittelua päivän mittaan, ja meillä on muutenkin suhteessa sellaista kipinöintiä..
Ei siinä iltaisin mikään maha intoa latista.
ymmärrän sua hyvin. itse olen melkein tehnyt saman tempun. nyt kyllä on laihtunut jostain syystä kesän aikana melkein 10kg ja kehunut olen kovasti. laihduttamisesta olen usein maininnut miehelleni, mutta nyt jotain alkoi tapahtuakin.
täytyy vielä mainita, että mulla on myös rakastaja, jonka kanssa toteutan hienoa seksiä "ilman mahaa" ja kyllä on ollut hienoa!
Kyllä miehen pitää pitää itsestään huolta, jos kyse ei ole sairaudesta. Ei kestäisi kaljamahaista miestä, ei vain kiihota, ei!
miehen pitää jättää pinnallinen ja kiittämätön ap. Aika on muuttunut.
Voi rakastaa vaikka ei toista haluakaan. Mutta onko tuollaisen sanomisen jälkeen suhde kunnossa?
millaisen pavun olisit kasvattanut nenukkiisi?