Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään autotalli pinta-alaltaan lähes samankokoinen kuin talo?

Vierailija
22.08.2009 |

Mies suunnittelee tällaista, mutta mua ajatus kauhistuttaa... Tarvitsee kuulemma kunnollisen "rassaustilan".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talli on reilun 90m2 Talo on kyllä isompi kun on kaksikerroksinen, mutta pohjat taitaa olla samaa koko luokkaa.

Vierailija
2/7 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti jotenkin arveluttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse lämmityskulujen kanssa tuskailla.

Meillä on niin leveä ovikin talliin että autolla voisi mennä vaikka poikittain sisään :)

Ei olla yhtään kaduttu noin ison tallin tekoa. Sinne mahtuu auto,kelkka, mönkijä ja siltikin vielä mahtuu rassaamaan. Meillä on siellä iso varasto ja vessakin

Ajateltiin että sitten kun lapset perustaa perheitä voi joku muuttaa meidän taloon ja me saneerataan tallista itselle pieni talo.

Vierailija
4/7 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun rakensimme kaunungin vuokratontille, ei olisi mahtunut eikä kaupunki hyväksynyt kuin "normaali" kokoisen tallin. Talon pohja n.160neliötä kahdessa kerroksessa.

Täytyi miehen vuokrata halli omiin harrastuksiin.

Vierailija
5/7 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pistetään puoliksi. Eli talli n.20m2 on miehen tila, jossa saa puuhailla puutöitä yms. Autokatos autoa varten. Varasto (6m2) pyöriä ym. varten ja vielä lämmin huone (17m2) mulle ihan mua varten. Eli yhteensä reilut 70m2 rakennus. Talo on 175m2 kahdessa kerroksessa (ak:120m2). :)

Vierailija
6/7 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun autoa säilytetään siellä ja minä siellä entisöin huonekaluja ja askartelen. Miehellä on siellä vain kelkkansa kesäajan.

Vierailija
7/7 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi syy siihen miksi ostettiin tää talo, oli juuri toi talli. Meillä saa mies ja poika pitää ihan vapaasti sen "omana" tilana, ei vois vähempää kiinnostaa mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan