Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sijaisimetys ja aviomies

Vierailija
22.08.2009 |

Mitä olette mieltä siitä että mies touhuaa mukana kun siskoni imettää puolestani vauvaamme? Tuntuu vähän siltä että..

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sulla sekoittuu nyt omat tunteet imettämättömyydestä (kenties syyllisyys?, suru?, kateus?) miehen seksuaalisuuteen .

Vierailija
2/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siinä asettelee vauvaa hyvään asentoon yhdessä siskon kanssa ihan kuin mä olisin ulkopuolinen koko tilanteessa! Ja siskoa ei yhtään haittaa pullauttaa rintaansa esiin vaikka melkein miehen käsi on ihan vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siinä asettelee vauvaa hyvään asentoon yhdessä siskon kanssa ihan kuin mä olisin ulkopuolinen koko tilanteessa! Ja siskoa ei yhtään haittaa pullauttaa rintaansa esiin vaikka melkein miehen käsi on ihan vieressä.

jos kyse on vauvan ruokkimisesta. Aika viitseliäs sisko sinulla, kun suostuu sinunkin auvaasi imettämään.

Vierailija
4/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on lähtökohtaisesti ihan normaalia, että mies osallistuu vauvansa hoitoon ja on omalla tavallaan mukana vauvan ruokkimisessakin (tässä tapauksessa imetyksessä). Hankala kuitenkin kommentoida asiaa enemmän kun viestissäsi on niin vähän tietoa tilanteestanne.

Millainen tämä imetysjärjestely teillä oikein on? Imetätkö/ruokitko vauvaa itse ollenkaan?

Vierailija
5/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ukko touhottaa siinä vieressä, on erikoista ja hieman ärsyttävää.

Miksi sisko imettää muuten vauvaasi?

Vierailija
6/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olisin jos en voisi imettää ja sisko auttaisi.

Puhu miehellesi että tunnet oloso ulkopuoliseksi, aikaa kaukaa haettua että tossa nyt olisi jostain seksuaalisesta kyse.

Vierailija
7/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et tuntisi itseäsi niin ulkopuoliseksi.

Muakaan ei kyllä haittaa pullauttaa rintaa imetystarkoituksessa esiin, vaikka ois kuka mies ihan vieressä.

Vierailija
8/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoihin aikoihin ja minulla ei vaan riitä tarpeeksi maitoa. Sovittiin että hän välillä auttaa kun tuntuu riittävän. Mutta jotenkin on alkanut tuntua siltä että siinä on jotain muutakin menossa toivottavasti vaan olen niiin väärässä.

Vierailija
9/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoihin aikoihin ja minulla ei vaan riitä tarpeeksi maitoa. Sovittiin että hän välillä auttaa kun tuntuu riittävän. Mutta jotenkin on alkanut tuntua siltä että siinä on jotain muutakin menossa toivottavasti vaan olen niiin väärässä.

On ihan luonnollista, että tunnet tuollaisessa tilanteessa kateutta, maidon riittämättömyys on jo itsessään niin kova paikka naiselle. Kannattaa keskustella miehesi ja siskosi kanssa avoimesti tilanteen herättämistä tunteista.

Minusta on aivan mahtava juttu, että siskosi auttaa teitä, varsinkin kun jonkun muun kuin oman lapsen imettämiseen suhtaudutaan jostain ihmeen syystä niin kummallisesti nykyään.

Vierailija
10/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tähän kun lisätään vielä jotenkin muu yhteistyö ja flirtti tai ainakin siltä se välillä tuntuu... niin.. jotenkin vaan. Kai tästä pitää keskustella.

Vierailija
11/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siskosi osaa yksin imettää?

Vierailija
12/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma menee. Katson tarkkaan ja kerron sitten.

Vierailija
13/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tähän kun lisätään vielä jotenkin muu yhteistyö ja flirtti tai ainakin siltä se välillä tuntuu... niin.. jotenkin vaan. Kai tästä pitää keskustella.

Keskustelkaa oikeasti mahdollisimman pian! Toivottavasti kyse on vain väärinkäsityksestä.

Ja vaikka se onkin mahtava juttu, että siskosi auttaa imettämällä lastanne, niin minusta sinulla on myös täysi oikeus kieltäytyä avusta, mikäli se, että siskosi imettää lastasi, herättää sinussa negatiivisia tunteita. Ja voithan myös kysyä, josko siskosi voisi lypsää maitoa vauvallenne (tokihan se on suoraan tissistä helpompi antaa ja kaikki eivät pumpulle heru). Jos vauva ei huoli tuttipulloa tai sitä ette halua käyttää, niin lisämaidon voi antaa ihan pienellekin vauvalle hörppyyttämällä tai lääkeruiskulla.

-12-

Vierailija
14/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta taitaa olla tää juttu.

Vierailija
15/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei kuitenkaan tarvitse osallistua imetyksiin! Hän voisi keskittyä vaipanvaihtoon ja muuhun vauvanhoitoon ja jättää imetykset siskosi ja sinun ap väliseksi asiaksi.

Ehkä mies ei ole asiaa oikein tajunnut loppuun asti. Asiasta olisi hyvä keskustella.

Vierailija
16/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllistetään kun se ämmä tissejään tunkee ja pullauttelee esille?

Vierailija
17/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sysättäisiin kokonaan sivuun sen takia että vauva ruokailee.. Itsekin lienet paikalla vaikka siskosi imettää? Miltä sinusta tuntuisi jos siskosi veisi vauvanne eri huoneeseen imetyksen ajaksi eikä antaisi teidän olla paikalla?

Eihän miehesi ole siellä tissiä räpeltämässä, vaan vauvaa asettelemassa. Itselleni ainakin imetyksen aikana tissi on kaikkea muuta kuin "naisellisen seksuaalinen rinta" vaan maitokone joka nyt on otettava esiin sieltä paidan alta jos aikoo saada vauvalle maitoa.

Voihan siskosi antaa pelkän maidon, ja sitten sinä ja miehesi voitte syöttää pullosta.

Ihmettelen että kestät tuollaisen, että toinen imettää sinun vauvaasi. Vaikka en pystyisi imettämään itse, niin mieluummin antaisin luovutusmaitoa pullosta kuin antaisin toisen imettää vauvaani.

Vierailija
18/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit katsoa seisooko sun miehellä.

Vierailija
19/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten anna siskosi imettää lastasi jos tilanne ahdistaa sinua.

Vierailija
20/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin voin pullauttaa tissin esiin ihan missä vaan. Tai ainakin siskon olohuoneessa, tottakai.

Olis outoa, jos miehesi kiehnäisi siinä vieressä kun siskosi imettää omaa lastaan. Mutta ihan luonnollista olla läsnä kun siskosi imettää miehesi lasta.

Minusta tuntuu, että sijaisimetys on sinulle henkisesti liian kova paikka ja teidän kannattaa lopettaa se ennenkun välit menee siskon ja miehen kanssa. Älä katkeroita itseäsi. Jo se, että aijot "tarkkailla" tilannetta on hyvin huolestuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä