Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lantionpohjalihaksien treenamisesta Orgasmi !

Vierailija
21.08.2009 |

Olen viimeisillään raskaana, enkä voi treenata lantionpohjalihaksia koska "kiihotun" siitä. Paikat kostuu ja jos jatkan sitä saan orgasmin.

Mikä avuksi? Tämä ei ole kivaa, varsinkaan kun mieleni ei muutenkaan tee seksiä. En kuitenkaan tahtoisi pissiä housuun huonojen lihaksien takia :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään ongelmaa.

Vierailija
2/5 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa on siitä, että saat orgasmin? En näe mitään ongelmaa.

en halua, se tuntuu jotenkin ällöttävältä. Koko raskausaikana ei ole tehnyt mieli seksiä yhtään ja en tiedä. Se ei vaan ole kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin geishakuulia kauemmin pitäessäni pääsen hyvin lähelle orgasmia, mutta vain muutaman kerran olen "antanut" sen tulla.

Vierailija
4/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossakaan halua harrastaa itsetyydytystä?

Onko se sulle jotenkin syntiä?

Mitä ihmeen väliä sillä on?

Tuli taas mieleen kuinka ihanan orkun sain eilen mieheltä. Lähtee melkein taju;)

Kyllä kaikkien naisten pitäisi saada kokea se.

Toki ymmärrän jos joku ei saa mutta ihmettelen vaan että mistä se voi johtua?

Itsekkään ene ennen synnytyksiä saanut kunnolla mutta kun olen synnyttänyt 5 kertaa niin alapää on vaan herkistynyt hyvällä tavalla :)

Vierailija
5/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossakaan halua harrastaa itsetyydytystä?

Onko se sulle jotenkin syntiä?

Mitä ihmeen väliä sillä on?

Tuli taas mieleen kuinka ihanan orkun sain eilen mieheltä. Lähtee melkein taju;)

Kyllä kaikkien naisten pitäisi saada kokea se.

Toki ymmärrän jos joku ei saa mutta ihmettelen vaan että mistä se voi johtua?

Itsekkään ene ennen synnytyksiä saanut kunnolla mutta kun olen synnyttänyt 5 kertaa niin alapää on vaan herkistynyt hyvällä tavalla :)

Ei todellakaan ole syntiä ja muussa tapauksessa ei haittaisi yhtään,päinvastoin! Mutta nyt olo on vaan sellainen että ällöttää kaikki vähänkin seksuaalinen. Toivottavasti synnytyksen jälkeen "palautuisin normaaliksi", mutta eikö niitä lihaksia ole hyvä juuri treenata jo ennen synnytystäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän