Mielipiteitä?
Mitä olette mieltä?
Mieheni oli kaksi päiväisellä koulutusmatkalla erään naipuoleisen työkaverin kanssa. Hän soitteli sieltä minulle ja kertoi päivän tapahtumia. Oli ihan normaali sieltä tullessaan. Puhelimesta löytyi kuitenkin viesti "kantsii muuten tsekata selkä, ettei jäänyt raapimisjälkiä!" (kyllä tein väärin ja luin puhelimen viestit..)
Kysyin ihan reilusti viestistä ja mies sanoi ympäripyöreästi, että nainen oli vain hieronut häntä. Sen jälkeenkin ovat pitäneet yhteyttä satunnaisesti (?) facebookin ja puhelimen välityksellä.
Meillä on yhteinen koti, ollaan naimisissa ja meillä on lapsia. Tuntuu niin pahalta, eikä mies suostu juttelemaan aiheesta yhtään.
Mitä ajatella?
Kommentit (5)
t:ap
Kamalalta tuntuu. En tiedä, että miten enää ottaa asiaa puheeksi. Itkettää.
Olen liian väsynyt provoilemaan. Tällä palstalla en ole pyörinyt yli vuoteen. Mulla ei ole vaan tällä hetkellä ketään, jolle haluaisin jutella asiasta kasvokkain.
T:ap
Jotenkin on vaan niin vaikea nähdä metsää puilta, kun toinen on muuten käytökseltään normaali.
T:ap
Nyt sitten vaan sinun pitää miettiä pystytkö elämään ko. tilanteen kanssa vaiko ei.
Ja oikeasti - vaikka nainen olisi vain hieronut (tirsk - kuka uskoo...) niin ei sekään ole normaalia.