Suosittele hyvää punaviiniä!
Kommentit (28)
Ensin pitäisi tietää, minkä kanssa meinaat nauttia viinin. Naudan, kanan, juustojen vaiko ehkä naapurin Antsun?
ja sit päätetään otetaanko nautaa, kanaa, juustoo vai naapurin antsua
on paras. siitä ei pääse yli eikä ympäri. ja käy kaikkeen, seurusteluun ihan huippu!
italialainen Ripassa valpolicella superiore on tosi hyvä. Maksaa kyllä lähemmäs 20e, mutta on siis oikeasti hyvä (viitaten tuohon chenet:iin...)
Mitä SÄ otat naapurin Antsun kanssa..?
käytiin lukuisia viinimaita juuri läpi niitä maistelleen ja kyllä vaan chenet vie voiton kaikista... tosin en ole maistanut Ripassa...
käytiin lukuisia viinimaita juuri läpi niitä maistelleen ja kyllä vaan chenet vie voiton kaikista... tosin en ole maistanut Ripassa...
chenet oli sellaista jota joskus 20-vuotiaana juotiin kun muuhun ei ollut varaa :D. Minkä ikäinen muuten olet?
olen 30 v ja ihan viini-ihmisiä... myös mieheni on ihana ihastunut chenetiin. kun käytiin viinimaita läpi niin toki juotiin kaikkia muita viinejä kuin chenetiä mut onneksi sitä löytyi kuitenkin yhdestä maasta ja tuotiin sitä kotiin ihan hyvä määrä. siellä chenet maksoi alle 3 e kun täällä yli 7 e...
mut jokainen tykkää mistä tykkää. me tykätään suht laimeasta jossa kuitenkin makua, inhoan sellaisia väkeviä punkkuja. mut makuasioista ei saa kiistellä. olen juonu chenettiä silloin 20 veenä ja yhä edelleen...
Ihan sama mullekin, kunhan on Chilestä. Varalta espanjalaista.
Ruotsalaisia pullotteita odotan, niitäkin on jo saatavilla Ruotsissa.
mut jokainen tykkää mistä tykkää. me tykätään suht laimeasta jossa kuitenkin makua, inhoan sellaisia väkeviä punkkuja. mut makuasioista ei saa kiistellä. olen juonu chenettiä silloin 20 veenä ja yhä edelleen...
maistua viiniltä eikä mehulta. Mutta, makuasioitahan nämä :).
noin 9 egee, mielettömän hyvä hinta/laatusuhde
pihviviini
Nyt menossa Aussi-Islander Cabernet Shiraz Viognier -sekoite. Ihan kelpoa perusmättöä, hiukka kevyt.
Naapurin Antsu käy aina hyvin punaviinin kanssa.
ihan ykkönen vaikka naapurin väiskin kanssa.
Naapurin Antsu käy aina hyvin punaviinin kanssa.
Mikä sussa on vikana ettei sulla ole "Antsua" ihan omasta takaa..?
Paula,punaviini Argentiinasta.Noin 10 euroa pullo,tosi hyvä hinta/laatusuhde.