Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää siskoni lasta

Vierailija
21.08.2009 |

Joka vielä on mun kummilapsi :( On vaan oikeesti aivan raivostuttava tenava, väkivaltainen adhd joka tekee kaikille aina vaan pelkkää kiusaa. Oi hitto kun ei tarttis ottaa sitä hoitoon enää koskaan.. 5v ja oikeesti siis ILKEÄ: mulla ei asennevamma vaan tää on tullu kokemuksen myötä. Muilla vastaavia kokemuksia?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen haasteena? Kertoisit hänelle myös kuinka paljon rakastat ja mitä kivaa voitte tehdä yhdessä. Asennoidu ensi kerralla ihan toisin tilanteeseen. Mene vaikka lattialle makaamaan ja huuda...

Vierailija
2/5 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tarvitse lapsen miettiä aikuisena että sisaruksen lapsi on p****seestä tai olla tämän lapsen äiti ja kärsiä siitä että oma sisarus ajattelee näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sama tilanne. Jokunen aika sitten tilanne oli vielä pahempi, nyt vähän parantunut mutta silti vielä ongelmia riittää. Lapsi ei tottele mitään ja villitsee usein omanikin samalle tielle. En tee ikinä mitään kivaa kummilapseni kanssa, komennan vaan ja yritän hätyttää kauemmas.

Vierailija
4/5 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut mulle rakas, jotenkin vaan niin vaikea.. Etenkin kun omaani kohtaan tosi väkivaltainen (saattaa lyödä, purra tmv ilman mitään syytä), en tiedä miten suhteutua. Tuntuu, et tulee niin negatiivinen kierre.. Ei kyllä usko torumistani tai kieltojanikaan, ja vanhempiensakin päälle käy. Surullista, kun näen tän lapsen pahoinvoinnin mut ei herätä kauheesti empatioita enää :(

Vierailija
5/5 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSAAKO lapset olla ilkeitä???

Huomionhakuisuus jne. kertoo lapsen lähheisyyden tarpeesta, rajojen hakemisesta jne. Voi olla, että vanhemmat ovat jääneet kakkoseksi voimakasluonteisen lapsen kanssa ja nyt lapsi etsii turvaa sinulta. Rajat, säännöt, päättäväinen aikuisen olemus tuovat lapselle turvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi