Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi anopeilla on niin kova pää?

Vierailija
21.08.2009 |

Anoppini on päättänyt, että en osaa synnyttää enkä imettää koska olen lyhyt.

Minulla on jo kolme lasta, kaikki olen synnyttänyt alakautta yli 4-kiloisina. Ja kaikkia imetin vuoden. Ja sama paasaus silti jokaisen lapsen kohdalla, kauhea voivottelu kuinka olen niin lyhyt että ei voi synnytys onnistua ja ihmettelee aina että ei voi tulla maitoa. Miten voi ihmisellä olla niin tyhmä pää ettei usko millään? Vaikka omin silmin näkee monta kertaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas anoppi jaksaa jankuttaa, kuinka ulkona syöminen on niin kallista ja että kyllä minun pitäisi opetella kokkaamaan. Kertoo koko suvulle, että me syömme vain ulkona ja se on minun syyni ja vien mieheni perikatoon tämän takia.

Oikeesti ei käydä koskaan ulkona syömässä. Appivanhemmat vietiin kerran vuonna 1984 ulos syömään, kun anopille ei kelvannut kasvisruoka, jota tarjosimme.

Vierailija
2/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi, toivottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihania". ei voi muuta kuin rukoilla ettei itestä tule tollanen. olen huomannut että anopit puuttuu liikaa muutenkin asioihin. eikö niillä ole omaa elämää?!

Vierailija
4/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että sitä voi paukuttaa seinään!

Vierailija
5/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi: saa sydämen kyllyydestä kiukutella, mollata ja herjata muita...

Vierailija
6/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit on kyllä varmaankin top 3:ssa valitusten listoilla kautta aikain :). Mulla on käynyt hyvä tuuri anopin suhteen. Mukava nainen. Joskus on kyllä hampaita täälläkin kiristelty erilaisten näkemysten takia, mut mielipiteethän on jokaisella, anopeillakin.

Vierailija
7/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin näkemyksethän on tosiasioita! Miniähän se on, jolla niitä mielipiteitä on. Vääriähän ne yleensä ovat, mutta niitä voi anoppi silloin tällöin suvaita kun on niin hyvä ihminen.

Anopit on kyllä varmaankin top 3:ssa valitusten listoilla kautta aikain :). Mulla on käynyt hyvä tuuri anopin suhteen. Mukava nainen. Joskus on kyllä hampaita täälläkin kiristelty erilaisten näkemysten takia, mut mielipiteethän on jokaisella, anopeillakin.

Vierailija
8/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miniät muuttuvat jossain vaiheessa elämää kammottaviksi harpuiksi, joiden poika on löytänyt kelvottoman vaimon. Eli sinäkin olet tulevaisuudessa samanlainen.

Vierailija
9/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hän jaksaa vakuutella että lapseni ovat nälkäkuoleman partaalla, vaikka kolme neljäkiloisena syntynyttä lasta olen täysimettänyt puolivuotiaaksi. Samaten hän jaksaa kertoa siitä että kasvissyöjät synnyttävät pieniä ja heiveröisiä lapsia.

Vierailija
10/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lakeja ja pyhiä sääntöjä.

Vierailija
11/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyttekö te juttelemaan anopeillenne? Sanomaan vastaan? Sanomaan, että olette aikuisia ihmisiä, joilla on oma äly ja aivot? Ja jos teillä on omat aivot, pitäisi pystyä järkevään keskusteluun. Jos anoppi ei siihen pysty, todetkaa sitten, että teidän elämiä ei tarvitse kommentoida tai ohjata, piste. Kyllä pitäisi toimia. Jos loukkantuu, niin loukkaantuu.

Vierailija
12/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeasti sitä mieltä, että yleensä se vika on molemminpuolinen jos anoppi ja miniä eivät tule juttuun keskenään. Harvemmin VAIN anopissa tai VAIN miniässä on vikaa.

Vierailija
13/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituuden vaikuttavan imetyksen onnistumiseen...:D Itsellänikin on aivan kamala anoppi mutta onneksi en ole ainut :)

Vierailija
14/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeasti sitä mieltä, että yleensä se vika on molemminpuolinen jos anoppi ja miniä eivät tule juttuun keskenään. Harvemmin VAIN anopissa tai VAIN miniässä on vikaa.

Olen eri mieltä kanssasi. Joissakin tapauksissa se vika on todellakin vain toisessa osapuolessa, nimittäin siinä osapuolessa, joka määräilee, ilkeilee, kettuilee, ohjailee, tunkeilee, haukkuu. Ja kun toinen osapuoli koittaisi olla vaan sovussa, mutta ei toki voi hyväksyä noin ala-arvoista käytöstä aikuiselta ihmiseltä. Olisi kyseessä sitten anoppi tai ihan kuka vaan.

Vierailija
15/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on veemäinen minulle, koska hänenkin anoppinsa oli ollut hänelle. Minun persoonallani ei siinä ollut sijaa.

Vierailija
16/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oma anoppini ei ole tullut yhdeenkään aiemmankaan miniäkokelaan kanssa toimeen, kukaan ei ole katsos kyllin hyvä hänen täydelliselle pojalleen. Anopilla on ongelmia aika ajoin myös omien sisarustensa ja äitinsä kanssa (tyyliin välit poikki), eli kyllä niitä ihan aidosti hankalia anoppeja vaan on. Omaa tyhmyyttäni olen vuosikaudet niellyt peetä ja antanut olla, nyt kun on itsellä lopullisesti mitta täyttynyt, on vaikea keksiä, millä homman saisi loppumaan.

Vierailija
17/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kostaa nyt _omalle pojalleen ja tämän puolisolle_ jotakin mikä ei heihin liity lainkaan :(

Pilata nyt mahdollisesti välit oman lapsen perheeseen siksi, että anopin oma anoppi oli aikoinaan kamala ja ilkeä. Onpa järjetöntä, siis todella todella tyhmää. Turhaa ihmetellä, jos tulee yksinäinen vanhuus tollaselle :/.

Vierailija
18/18 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kostaa nyt _omalle pojalleen ja tämän puolisolle_ jotakin mikä ei heihin liity lainkaan :(

Anopin ja miniän nyt vaan KUULUU vanhojen perinteiden takia vihata toisiaan, vaikka ihan muissa yhteyksissä nämä ihmiset saattaisivat sietää hyvinkin toisiaan. Valitettavasti noita idiootteja löytyy aina joten tämä ikiaikainen ketju jatkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä