TV:si tuumakoko ja koulutuksesi?
Kommentit (44)
ylempi korkeakoulututkinto
Miten nämä korreloivat toisiaan?
ollut 14", mutta ei enää vuosiin:)
Haluatko todistaa että mitä juntimpi (=kouluttamattomampi) niin sitä isompi tv? Itse olen huomannut että tosiaan vähemmän koulutetuilla on usein ne isoimmat tv:t.
suhteessa katseluetäisyyteen. On junttia laittaa myös taulu-tv esim tv-pöydälle, joka on kapeampi kuin itse tv. Uskomukseni on ollut, että osa korkeasti koulutetuista elää ilman tv:tä.
ap
jumalattoman iso töllö, sekä videotykki että valkokangas että pleikka3 että kaikki mahdollisen viihde-elektroniikkavempeleet, joita KUKAAN EI IKINÄ KÄYTÄ. Okei, uutisia ja ajankohtaisohjelmia joskus telkkarista katsotaan. Tämä jos mikä on junttia, mutta luetaan kyllä paljon kirjoja:)
Olisiko 28? Mutta joka tapaksessa ainakin olohuoneen tv:n vuosimalli (en muista sitäkään, mutta ehkä 2001 tai jotain)jotain käsittämättömän noloa perheen teinin mielestä. Omassa huoneessaan toki uudempi, mutta pienempi.
t. FM, humanisti eli toteutan kiltisti kyselyn odotukset, jos ne nyt olivat sitä, mitä luulen ;-D
olisikohan 22"?
Kandi ja gradu tekeillä.
ja koulutus ihan opistotasoa ja niin en ole töissä...ihan kotirva.
enemmän sukupuolta,leffaharrastuksia ja tekniikasta kiinnostumista kuin koulutusastetta.
Näin ainakin tuttavapiirini kohdalla...
Haluatko todistaa että mitä juntimpi (=kouluttamattomampi) niin sitä isompi tv? Itse olen huomannut että tosiaan vähemmän koulutetuilla on usein ne isoimmat tv:t.
Mä kieltämättä myös etsin täältä niiden korrelointia.
ei ap
Tietaakseni katseluetaisyys pitaisi olla metri/10". Joten meilla on juuri oikean kokoinen tv :)
Keskiasteen koulutus