Harmittaa kun aina ämmät katsoo kateellisena mun tisuja.
Uimahallissa olen aina kateellisten katseiden kohde. Ovat kauniit rinnat, myönnän! Ei silti tarvitse tuijottaa niitä kateellisena.
Kommentit (21)
taas kerran oli jäänyt kakkaa peppukarvoihin ja siitäkös ne kateelliset aloittivat panettelunsa! Kuulin kun supisivat selkäni takana: "joo, eipä mulle vaan kakka jää peppukarvoihin vaikka kuin yrittäisin, tolla on varmasti jotain liimaa!". Ei muuten ole vaan ihan luomuna jää. Mutta v**uttaa nuo kateelliset, joten ymmärrän ap tunteesi!
Muuten olen varma ,että ap on PROVO!
onko se kateutta?? Minä ainakin naisena katson naisten rintoja, siksi että ne ovat kauniita. Katson kaikenlaisia rintoja, pystyjä ja roikkuvia. Kaikki omalla tavallaan kauniita.
Kerran yksi aasialainen nainen tuli kylpylässä räpläämään karvojani ja huuteli ihastuneena, tanssi ympärilläni. Vähänkö olin nolo.
Mä nauroin tälle niin, että meinasin pissiä housuun. Päivä pelastettu.
Kyllä mä ainakin katson pidempään, jos joskus näkyy tosi kauniit tissit. Oon muuten yhden ainoan kerran nähnyt sellaiset, vaikka uimahallissa käyn usein, ja ne oli ulkomaalaisella pienikokoisella naisella. Kateellinen en ole yhtään, mutta kyllä kaikkea kaunista joskus unohtuu katselemaan.
Pelkästään hauskaa huomata katseet.. Niin miesten kuin naistenkin ;)
Minä ainakin yleensä ihailen toisissa ihmisissä sekä henkisiä että ruumiillisia ominaisuuksia enkä niinkään kadehdi pahantahtoisesti.
kotona isukki ja höpönassupassulassulapset. Me asutaan ihkussa mökkipökkipökkerössä ja juodaan iltaisin kaikki lehmukan tisumaitoa ja syödään nassupossua.
Me ollaan niin söpösiä kaikki tyynni.
taas katsotaan kadehtien koska minulla on niin tiukka p*llu. Ja kyllä, se näkyy ulospäin koska on taaksepäin kaartuvaa mallia. Kerrankinkin yksi muija suikkasi uimahallissa sormensa sinne ja kun kysyin että mitä tekee vastasi: "sori, oli pakko koittaa".
hyi mitkä roikkutissit?
Minunkin "kimppuuni" on käynyt jopa useamman kerran joku vihainen nainen ja syyttänyt, haukkunut että on silikonit ja olen vamppi jne. Ei ole silikoneja, vaikka olenkin melko hoikka ja silti hyvin kurvikas.
Ikinä en harrasta edes mitään flirttiä. En pukeudu kuin nunna, mutten kyllä miltään ilotytöltäkään näytä. Kai jokainen saa yrittää tuoda parhaat puolensa esiin. Kaunis nainen herättää kateutta, niin se vain menee.
Kerran yksi aasialainen nainen tuli kylpylässä räpläämään karvojani ja huuteli ihastuneena, tanssi ympärilläni. Vähänkö olin nolo.
taas kerran oli jäänyt kakkaa peppukarvoihin ja siitäkös ne kateelliset aloittivat panettelunsa! Kuulin kun supisivat selkäni takana: "joo, eipä mulle vaan kakka jää peppukarvoihin vaikka kuin yrittäisin, tolla on varmasti jotain liimaa!". Ei muuten ole vaan ihan luomuna jää. Mutta v**uttaa nuo kateelliset, joten ymmärrän ap tunteesi!
limaa ja kakkia. Yksi nainen jäi toimitustani suu auki ihmettelemään. Sanoin, että ekkö ennen oo pillua nähny.
kateellisia naiset on. Ole ap ylpeä kurveistasi.
taas katsotaan kadehtien koska minulla on niin tiukka p*llu. Ja kyllä, se näkyy ulospäin koska on taaksepäin kaartuvaa mallia. Kerrankinkin yksi muija suikkasi uimahallissa sormensa sinne ja kun kysyin että mitä tekee vastasi: "sori, oli pakko koittaa".
Laita kuva niin voidaan kaikki ihailla.
älä muuta sano! T: kakkakikkare pyllykarva
kateellisia naiset on. Ole ap ylpeä kurveistasi.
Satvarmaan paremmat kun sulla. Kaikki ketkä on nähny on sanonu ettei näin hyvännäkösiä löydy koko maailmasta ja aika moni on nähny kun tykkään näytelä niitä.
Et sori ny mut toisex jäät!
oli isot taikka pienet, ei kuulu mulle!!! Onko tänään joku lepakkolauma linjoilla... =)