Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on v-mäisin työkaverisi?

Vierailija
20.08.2009 |

Jos sinulla sellainen ylipäätään on.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulle kuuluu toisen ihmisen vapaa-ajankäyttö?

Ja vielä _vaatia_ sen raportointi sinulle pelkästään perusteella, että olette joutuneet/päässeet samaan työpaikkaan?

Tuskin vitosta kiinnostaakaan, kyse on SMALL TALKISTA ja ihan normaaleista, kohteliaista keskustelunavauksista. Jestas sentään tätä paskanjäykkyyttä taas kerran.

Tuollaiseen voi aivan hyvin vastata vaikka että "tuskin mitään ihmeellistä" tai "en tiedä" ja se on myös sitä keskustelukoodiston noudattamista toisin kuin vainoharhainen "en voi puhua yksityisasioistani", joka antaa ihmisestä lähinnä psykopaattisen kuvan.

Vai vielä oikein "vaatimalla vaaditaan" että vuodatetaan kaikki yksityisasiat. Joopa joo.

Vierailija
2/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hapan, ei halua tehdä yhteistyötä, hankaloittaa kaikkien elämää jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäpätevä esimieheksi ja hänen alan kokemuskin on pahasti vanhentunutta. Häntä on hyvin vaikeaa kunnioittaa eikä häneltä saa tukea eikä selkeitä ohjeita. Hän myös valehtelee ja puukottaa selkään. Kuitenkin hän on pomoni ja hänen pillinsä mukaan pitää hyppiä. :(

Vierailija
4/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kysyi multa etta olenko aina ollut nain lihava? Miten tapasin mieheni, kumpi meista ihastui ensin ja muita todella outoja ja aika yksityisia asioita utelee. Kun teemme toita "komentelee" mua tyyliin anna tuo, vie se, ota tama, todella rumasti.

Tuntuu etta hanella ei ole yhtaan kunnioitusta naisia kohtaan. Ja jotenkin mina olen ilmeisesti 2.luokan nainen koska tyoskentelen... han nimittain sanoi etta hanen vaimonsa lopetti tyoskentelyn heti kun tuli lapsia ja han ei tykkaisi etta vaimo juttelisi muiden miesten kanssa!

Vierailija
5/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaisten jotka puhuvat, puhuvat, puhuvat ja puhuvat.

Oma assari on juuri tuollainen, raivostuttavaa kun ei omista töistä tule mitään ellei kylmästi vedä ovea välistä kiinni. Silloinkin ramppaa jatkuvasti kyselemässä niitä näitä.

Vierailija
6/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on varmasti kamalin duunikamu ikinä. On siis niin mukava, että vielä kaiken kokemani paskankin jälkeen lähden avautumaan hänelle ja hän menee ja puhuu asiat eteenpäin...lisäksi toimii itse väärin ja kun olen erehtynyt kerran tekemään hänen kanssaan samalla tavalla, niin onkin mennyt kantelemaan esimiehelle unohtaen kokonaan oman osuutensa...huoh. mikä tyyppi.

Vierailija
7/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, sun vainoharhaisten ja psykoottisten kanssa.

Kyse oli siitä onko joku henkilö vittumainen.

Vastaaminen "En halua puhua yksityisasioistani" ei tee vastaajasta _vittumaista_.

Pikemminkin vastaaja on rehellinen eikä kaipaa small talkia taholtasi.

Jotkut valitettavasti joutuvat nykyään tekemään työpaikalla varsin hektistäkin työtahtia eikä siihen välttämättä kaivata tällaista ST:tä.

6

Vierailija
8/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kysyi multa etta olenko aina ollut nain lihava? Miten tapasin mieheni, kumpi meista ihastui ensin ja muita todella outoja ja aika yksityisia asioita utelee. Kun teemme toita "komentelee" mua tyyliin anna tuo, vie se, ota tama, todella rumasti. Tuntuu etta hanella ei ole yhtaan kunnioitusta naisia kohtaan. Ja jotenkin mina olen ilmeisesti 2.luokan nainen koska tyoskentelen... han nimittain sanoi etta hanen vaimonsa lopetti tyoskentelyn heti kun tuli lapsia ja han ei tykkaisi etta vaimo juttelisi muiden miesten kanssa!

Vierailija
9/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta selän takana alkaa armoton paskanjauhanta. Myrkyttää työyhteisön ilmapiiriä ja pahasti. Virassa oleva reksin kaveri, että sitä ei poiskaan saada häädettyä.

t. yks työkaveriinsa vittuuntunut ope

PS. Niin paljon ottaa tuo typpi otsalohkoon, että pitää näin epäsivistyneesti sanoa asiat niiden oikeilla nimillä. Sorry, jos jonkun kullannupun äitiliinin yöunet nyt järkkyivät, mutta ihmisiä me opettajatkin vain olemme.

Vierailija
10/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu aina ja kaikista seläntakana pahaa. Edessä mielinkielin.

Vierailija
11/23 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sellainen, joka aina siihen tiettyyn aikaan kuukaudesta muuttuu veemäiseksi.Laukoo ironisia kommenttejaan, mököttää puhumatta tai vastailee vain tosi lyhyesti, on ihan pihalla töistä ja vaan lorvii ja aamulla kun tulee töihin, niin hyvän huomenen toivotukseen vastaa vaan tyyliin:

"no enpä tiedä onko tuo nyt niin hyvä"...

Mulla oli tällänen työkaveri ja olen onnellinen että ei ole enää.

Menkää ihmeessä naiset hakemaan lekurilta apua, jos PMS oireet on kauheat-niistä nimittäin kärsii muutkin kuin te.Itse olen nainen, mutta onneks itsellä ei ole tuo vaiva noin "rampauttava".

Vierailija
12/23 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on juoksevinaan ja tekevinään kaikki työt ja naljailee muille etteivät tietenkään osaa mitään/ovat hitaita. Mutta totuus on, että tuo ihminen jättää kaikki hommat kesken. Kunhan joka asiaan vähän rääpii, että on tekevinään sitten ihan kaiken. Todella raivostuttava. Jaksaa aina mainostaa kuinka nopea hän on.

Vierailija
13/23 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa, etten halua puhua yksityisasioistani.

Tuollaista ei ainakaan asiakasrajapintaan voi laittaa. Ehkä jonnekin liukuhihnalle.

Vierailija
14/23 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia selän takana, naaman edessä on maireana, haalii itselleen muiden nenän edestä työtehtävät ja sitten valittaa, kun tekee kaiken itse... sellainen

Vierailija
15/23 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää olla äänessä koko ajan. Jos ei muuta, niin hän lukee lehteä ääneen. Se on niin raivostuttavaa, ettei hänen kanssaan voi olla samassa tilassa.

Vierailija
16/23 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kolmen vuodenkaan jälkeen voi käsittää, että mikä siinä huomenen toivottamisessa on niin kertakaikkisen vaikeaa! Sanon joka halvatun aamu niille idiooteille sen saman " huomenta huomenta :) " -fraasin ja vastauksen kuulen noin kahtena aamuna. ARGH! Tulee tosi vaivautunut olo, kun vastapuoli kattelee seinille tai jopa suoraan silmiin eikä vaivaudu vastaamaan. Sanoisivat edes, että onko vika minussa vai vituttaako niitä muuten vain.

Vierailija
17/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sos.- ja terv.alalla, joten toivoisin etten tällaista joutuisi kollegoiden taholta kohtaamaan..

Epäilen vahvasti, että yksi nuori työkaverini käyttää jotain (siis huumeita). Hän tulee työmaalle aina ihan viime tingassa ja hänellä on outoja poissaoloja. On siis ylipäätänsä hyvin epäluotettava..Monesti on jättänyt jonkun meistä muista pulaan eli esim. luvannut hoitaa jonkun asian, muttei pidäkkään tätä lupausta. Käyttäytyy muutenkin koko ajan hyvin epäilyttävästi.. Mielistelee kaikkia koko ajan ja on aina keskustelukumppaninsa kanssa täysin samaa mieltä. Kun asia tulee uudelleen esille jonkun toisen kanssa joka on eri mieltä muuttuu työkaverin mielipide päinvastaiseksi.

Hänen tekosensa ovat vielä kuitenkin sen verran pieniä, ettei niihin pystytä puuttumaan. Toivon että työnantaja teettäisi työyksikössämme huumetestit niin päästäisiin tuostakin vaaran aiheuttajasta! Sillä sitä hän nimenomaan mielestäni on asiakkaillemme. Aina kun olen hänen kanssaan vuorossa olen erityisen skarppina, asiakkaiden takia.. En yhtään ihmettelisi jos jäisi kiinnii esim. jostain varkaudesta..

Vierailija
18/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lyyli on ollakseen kaveria mutta puhuu kaikista paskaa selän takana. Tällä ei ole ikinä hyvää päivää, aina on jokin huonosti tai joku on tehny jotaki. Tää ottaa niin aivoon että yritän olla mahdollisimman vähän tekemisissä tän tyypin kans. ARGH!!

Vierailija
19/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielistelijä. Aluksi upposi minuunkin täysin, ennen kuin sain kiinni itse teosta. Saattaa sanoa jollekkin esim.: "voooi ihana nähdä sua, kun ei olla törmätty!" ja kun henkilö poistuu paikalta "vittu totakin lehmää, olis jäänny sinne sairaslomalle loppuiäkseen!".

Hänen kaksinaamaisuutensa on todella räikeää ja kielenkäyttönsä todellä alhaista! En ymmärrä miten kellään on pokkaa suoltaa tuollaista suustaan!

Vierailija
20/23 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa, etten halua puhua yksityisasioistani.