Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beautybay.fi tilanneita?

Vierailija
20.08.2009 |

Kauanko kestänyt tilauksen tulo? Ensi kerran sain postia jo kolmen päivän sisään ja nyt mennyt jo kaksi viikkoa. Onkohan kyseinen pulju rehellinen, huolestuttaa...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään Beautybay.fi

Vierailija
22/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen Beautybaylta tilannut ja aikalailla kuukauden verran olen aina saanut tilausta odottaa. Muuten ei pahaa sanaa ko. liikkeestä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikosta neljään viikkoon kestänyt tilauksen perille saapuminen, aina hyvin pakattuna.

Vierailija
24/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut, ekalla kertaa meni reilu viikko ja nyt odottelen toista viikkoa viimeisintä tilausta. Se tosin saattaa olla jo postissa, tänään tuli ilmoitus että huomenna olisi joku paketti noudettavana.

Vierailija
25/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut muutaman kerran ja aina tullut perille kaikki mitä olen tilannut. Muistaakseni ilmoittu jo ostoskoriin tuotetta laittaessani jos sitä ei voitu Suomeen toimittaa(aerosolit taitaa ainakin olla sellasia). Toimituksessa on kyllä kestänyt parikin viikkoa, mutta tosiaan aina on tullut perille kaikki. Ja miullakin paketit ovat olleet todella hyvin pakattu, viimeeksi itseasiassa tänään tuli tilaamani Urban Decayn silmämeikin pohjustaja, joka ei todellakaan ole iso tuote, ja se oli pakattu A4-kokoiseen pahviseen pakettiin.

Vierailija
26/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytin ko sivustoa ahkeraan mutta sen jälkeen kun tilaukseni, jonka piti saapua pikatilauksena eli extra nopeaa, jätti saapumatta ja as.palvelusta lopettivat vastaamisen parin kerran jälkeen ja rahat hävis kankkulan kaivoon, lopetin ostamisen kyseiseltä sivustolta. En voi suositella!

Vierailija
27/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:10"]

Olen tilannut muutaman kerran ja aina tullut perille kaikki mitä olen tilannut. Muistaakseni ilmoittu jo ostoskoriin tuotetta laittaessani jos sitä ei voitu Suomeen toimittaa(aerosolit taitaa ainakin olla sellasia). Toimituksessa on kyllä kestänyt parikin viikkoa, mutta tosiaan aina on tullut perille kaikki. Ja miullakin paketit ovat olleet todella hyvin pakattu, viimeeksi itseasiassa tänään tuli tilaamani Urban Decayn silmämeikin pohjustaja, joka ei todellakaan ole iso tuote, ja se oli pakattu A4-kokoiseen pahviseen pakettiin.

[/quote]

BeautyBay lähettää kyllä aerosoleja. Aerosoleja ei toimita Brittien ulkopuolelle postifirma Royal Mail, mutta BB, vaikka enkkufirma onkin, on lähettänyt viimeisen vuoden ajan ainakin pakettinsa jostain syystä Hollannista käsin.

Sen sijaan yleisin syy sille, ettei jotain tuotetta BB:sta toimiteta Suomeen voi olla esimerkiksi se, että tietyt merkit eivät ole antaneet nettikaupalle lupaa myydä tuotteitaan Suomeen esim siksi, että Suomessa on merkille jo jälleenmyyjä.

Vierailija
28/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Beutybaystä 2.2.2016 ja tänään 11.2.2016 tuli paketti mulle! Tilauksen yhteydessä luvattiin 5-7 päivää ja seitsemän arkipäivää siinä menikin, suosittelen!! :)

Vierailija
29/34 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut 21.4.2016, ja odottelen vieläkin. Vahvistussähköposti tuli kaksi päivää tilauksesta, mutta siinä kaikki toistaiseksi.

Vierailija
30/34 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitkohan tuotteita ja kauanko kesti? Mulla mennyt nyt kaksi viikkoa tilauksesta... Jännittää vähän kun yleensä tulevat muutamassa päivässä.

Vierailija
31/34 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet löyätny sivuston, missä kysyit joltain tomitukseen liittyvää?

Vierailija
32/34 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 9.12.2016 ja vieläkin odottelen pakettiani :) en suosittele.

Vierailija
33/34 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin 9.12.2016 ja vieläkin odottelen pakettiani :) en suosittele.

Sama homma. Tilasin 13.12. eikä pakettia näy. pari päivää sitten otin aspaan yhteyttä mutta käskivät vielä odottaa. Toivottavasti rahat saa takaisin tai lähettäisivät tuotteet uudestaan. Ennen paketit ovat tulleet viikossa tai jopa alle. Missähän nyt mättää?

Vierailija
34/34 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä maasta beatybeyn nettisivuilta tilatut tuotteet tulevat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi