Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereen suunnalta nuoria äitejä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti todella vähän. Jotenkin niin väärin. Muistan kun joskus pienenä olin äipän mukana neuvolassa kun se vartos mun veljeä. Niin siel oli aina ultra päällä. Kai se vaihtelee paikkakunnittain. Asuttiin sillo pienessä kylässä, Nummelassa. Niillä oli varmaan varaa. Täällä on vaan neuvoloissa toi sydän äänikone. Sääli=(

Jotkut muuten sanoo (vanhat ihmiset varsinkin ja vanhojen perinteiden mukaan) että vauvan sydämen sykeestä voi kans päätellä kumpi siel o. Tiedä sit onko siihen luottamista=)

Mekin ollaan arvottu erilaisia nimiä ja sit oon katsellu aamulehden sunnuntai liitteistä joka kerta kastettuja nimiä et oisko sile mitään. Ja yks nimi olis semmonen mikä kävi meille molemmille.

En ole kans mikään himoliikkuja, mut to Go Go kiinostais. Jos vaikka hennois maksaa liittymismaksun jos maha ei piene niin pääsee salille sit jumppaa. Kamalan kallista se jäsenmaksu.

Käytiin tänään tulevien kummien luona kahvilla ja kauheasti ne kyseli vointia. Musta on ihanaa kun on ihmisä joita pyydetään kummiksi niin ovat kiinostuneita mun ja vauvan voinnista. tästä voi sanoa että oikeita ihmisiä pyydettiin kummeiksi=)

Itelläni on kans aivan ihania "kummitätejä" (en ite kuulu siis kirkkoon, mies kyllä kuuluu). Niitten puoleen olen aina kääntynyt kun on ollut ongelmia ja ne on kuunnellut ja yrittäneet auttaa. Sellaisia kummeja haluaisin omalle lapsellenikin.

Jokos te ootte puhunut kummeista? Vähän itseäni jännitti kun en tiennyt että missä vaiheessa kannattaa pyytää kummeja.

Tänään on muutenkin hieman mahaa supistellu, mutta ei kivuliaasti eli vauva valmistele syntymään. Kauhean kireä vaan on toi maha. Hankala liikkua sillo ku se on ihan piukea. Välillä pelkään että iho repeää mut sit se taas palautuu normaaliksi pehmeäksi masuks=)

Vierailija
22/26 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat muutenkin niin kauhean riippuvaisia kirkosta. Yks kaverikin sano että he haluaisivat mut kummiksi lapsellensa mutta eivät voineet pyytää koska en kuulu kirkkoon. Sääli siinä mielessä.

No ompa kurjia kummeja ollu sulla. Vähän samantapainen kuin miehen veljen kummeilla. Nekin lakkas ottamasta yhteyttä kun poika oli vasta 11v. Väittivät että poika ei tule ikinä moikkaamaan ja juttelemaan heidän kanssaan kun he ovat käymässä. Pitäis niidenkin miettiä että ei 11 vuotias oo mistään muusta kiinostunut kuin leikkimisestä. Ei sen ikäinen malta istua aloillaan ja jutella "kahvipöydässä". Nyt kyseinen poika on 15 eikä oo ollu yhteydessä kummeihinsa ollenkaan. Mutta lupautui itse meidän lapsen kolmanneksi kummiksi=) Toivottovasti osaatte valita oikeat ihmiset lapsenne kummeiksi=)

Hmmm...asutte siis keskustassa...siel on tuo gogo ja sitten on rantatiellä Elixia. Halvempiakin paikkoja löytyy. Tullintorilla on kuntosali ja sitten yleensä syksyisin alkaa kouluiulla ihan perusjumpat. Kannattaa vaikka kysellä sieltä tai sitten kattoa netistä=)

Oon viikolla 30+5. Joko tunnet pienokaisen potkut? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit sä tunnet mut et oo varma et mikä siel masussa posottelee vai onko se vaan ilmavaiva..hih=) No ei vais. Jos mää oikein muistan niin mä taisin tuntea pikku liikkeitä jo viikolla 14-15. Mut jokainen lapsi on erilainen=)

Mulla oli eilen neuvola ja siel sanottiin et vauva on jo kääntynyt pää alaspäin. Valmistautuu näköjään synnytykseen. Laskeskelin et enää maksimissaan 8viikkoa=) hui ku aika menee nopsaa.

Sit meen uudestaan maanantai lääkärille niin ne jatkaa mun sairaslomaa. Toisaalta ny mä oon ruvennut nauttii tästä kotona olemisesta. Kun on jotain tekemistä. Vauvan peittoa oon tehnyt jo 13senttiä=)

Ookko muuten sattunut lukee keskustelupalstalla vierailijoitten kirjoittamia juttuja? Välil on ollut ihan aiheesta hyviä juttuja, mutta sit välil tuntuu et siel kirjoittelee jokku 15kesäset ihme viestejä. Välil meinaan nauraa itteni penkiltä kun lukee=)

Sit must aon tullut ihan hirveä telkkari friikki. Ennen en välittänyt mitä töllöstä tulee kun se saatto olla kii monta päivää, mut nyt ku oon ollu kotona niin kaikki hyvät sarjat oon kattonut=)

Vierailija
24/26 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sen tapanen se oli. Välillä ihan päättömiä juttuja kysellään siel=)

Onnenpekka kun ei tarvii ostaa. Mä oon kulkenu aika pitkään jo miehen huppareilla kun en millään raaskis ostaa viel takkia, mut kai se on sit pakko ostaa ku ukon hupparit roikkuu olkapäistä:D

Jotenkin tuntuu et mun esimies ei oikein hyväksy tätä mun raskautta. Aina kun oon yrittänyt soittaa sille mun sairaslomistani niin se ei vastaa ja oon joutunut jättää viestin, mut se ei vastaa siihenkään. Nousee vaan tuommosesta ressiä=( mut sen päätin etten todellakaan palaa enää kyseiseen taloon äitiysloman jälkeen. Niin risoo koko yhtiö. Vaikka siellä onkin ihania työkavereita, mutta raskautta ei oikein oteta vakavasti. Sitä välillä miettii että mimmosia ihmisiä niitä oikein on olemassa.

Vauvan peiton pituuskin on edistynyt hyvin=) mä oon oikeasti ruvennu innostuu käsitöistä:D

Vierailija
25/26 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/26 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, se oli ihan varmana teidän vaavi