En jaksa enää pähkäillä yksinään. Kertokaa mulle mitä tekisin? (OV)
Me olemme olleet mieheni kanssa yli 10v yhdessä.
Minä olen aina ollut aika mustasukkainen, ja siitä myös miehelle ihan avoimesti kertonut.
Mies on AINA sanonut että turhaan sää minusta olet, ei kuulemma pettäisi vaikka olisi mahdollisuus.
No nyt viikonloppuna sain märän rätin päin näköä. :(
Mies ei ollut varsinaisesti pettänyt mutta kuitenkin niin että multa vedettiin matto jalkojen alta. Nyt en luota PÄTKÄÄKÄÄN mieheen ja mies katuu tekoaan ja haluaa jatkaa. Niin haluaisin minäkin jo lasten takia. Mutta mitä pitäis tehdä että uskallan taas luottaa mieheen??????
Kommentit (23)
ehkä... eli vaikea sanoa, mutta vaikka en mitenkään älyttömän mustasukkainen olekaan, niin kyllä mää ihmettelisin tuollaista viestiä
Jos susta tuntuu että viesti oli muutakin kuin puhtaasti duuniasiaa niin silloin se sitä myös todennäköisesti on.
Onko noi klo 21 jälkeen soitetut Työpuhelut normaaleja, siis voiko olla looginen selitys miksi soittaisi sihteerille tuohon aikaan.
Jos ei työnpuolesta ole loogista selitystä niin kyllä tuo munkin korvaan särähtäis.
Itseasiassa jos nainenkin on varattu niin saa vaikutelman että mies laittaa etukäteen aikoja milloin voi ja pystyy soittamaan ja tällä varmistaa että toinenkin osapuoli osaa varautua ja hakeutua johonkin missä voi vapaasti vastata.
Selitystä vaatisin kyllä tuolle viestille, siis kunnon selitystä.
Ja mitä siihen mukisemaan, itseppähän sen sulle lähetti.
Ne (oikeat työpuhelut) jos illalla tarvii soittaa, hoitaa ihan joku muu kun sihteeri. Ja sihteerikin ON varattu.
Vaan jos kaikki on sitä mieltä että turhasta valitan ni joo olkoon. Ihme hommaa.