Mistä teillä riideltiin viimeksi?
Kommentit (29)
varmaan joka päivä. Mies on karmea tiukkis minuun verrattuna ja hermostun aina kun simputtaa lapsia.
Ymmärrän toki, että mies sen unen tarvitsee. Itsekin olen tehnyt yötyötä, siis jopa pelkkää yötyötä, joten tiedän tuon päivällä nukkumisen hankaluuden. Mutta kun me ei voida lasten kanssa millään olla neljää päivää putkeen näkymättömissä. Monesti kyllä matkustetaan päiväksi mummulaan, mutta sielläkin voidaan olla vaan se päivä. Ulkoillaan myös, mutta näin talviaikaan sekin on max. pari tuntia, kun lapset ei viihdy sen pitempään.
Yritän turvata miehelle aina sen 7-8 tunnin häiriöttömän unen ja mahdollisuuden vielä iltatorkkuihin ennen töihin lähtöä. Mutta rasittavaa se on tuo vuorotyö ja perhe yhdistelmä. Onneksi itse saan olla nyt kotona hoitovapaalla, kun minullakin on kolmivuorotyö ja asiat vaan vaikeutuu entisestään, kun minä palaan töihin.
T. se jonka mies kitisee, että pitäisi joskus nukkuakin
eilen illalla kotiin palatessa automatkalla otetaanko miehen veli kummiksi vai ei. Tai paremminkin minä hermostuin ja mies oli rauhallinen niinkuin aina. Meille ei kyllä ole vielä edes lapsia eikä tulossa mutta aina välillä mietitään näitä asioita. Miehen mielestä veljen pyytäminen kummiksi on kunnia-asia ja erittäin tärkeää ja minun mielestäni ei tarvitse pytää koska hän on lähisukulainen ilmankin, eikä mahdolliselle toiselle lapselle ole ketään yhtä läheistä kummiksi. että aika turha aihe.
Yleensä riitely koskee siivoamista, etenkin jos mies on kutsunut jonkun kylään ja kämppä on kuin sikolätti. Passitan miestä siivoamaan ja tämä vonkuu vastaan kuin lapsi. Helpommalla pääsisi kun itse siivoaisi, tulisi jälkea nopeammin ja paremmin ilman hirveetä taistelua.
Aiemmin tuli aina sanomista, koska perussiivous (imurointi, lattioiden peseminen, kylppärit) oli miehen reviiriä, mutta hän pyrki luistamaan hommistaan. Se oli tosiaan jatkuvaa taistelua, kun mies ei ottanut mitään vastuuta.
Nyt riidellään enää rahasta, lähinnä siitä, että miehellä ei ole sitä. Vaikka olemme sopineet, että hän hoitaa ruoat ja minä asumiskulut, joudun tämän tästä aukomaan lompakkoani ruokakaupassa, kun hänellä vaan ei ole rahaa. Hänellä on yrittäjänä sellainen työ että rahaa tulee enemmän kerralla muutaman kuukauuden välein, jolloin hän tuhlaa sen harrastuksiinsa ja taas hetken päästä ei riitä ruokaan. Sitten hän lepyttelee minua ostamalla kalliita lahjoja, ja taas ei ole rahaa ruokaan. Huoh.
siitä kun miehen mielestä auttaa mua tarpeeksi kun istuu vauvan kanssa sohvalla ja katsoo telkkaa. Mitään kotihommia ei tee, ei lähde 3v esikon kanssa ulos, ei vaihda vaippoja... mutta siis auttaa mua joka päivä... istumalla sohvalla vauvan kanssa. Ja ihmettelee kun tääl on hävityksen kauhistus.
Riita siis edelleen päällä tästä asiasta.
riideltiin viimeksi siitä menenkö töihin vai en. Tai mies riiteli, minä olen päätökseni jo tehnyt. Taisi tuo olla aatonaattona
kun mies sai työkavereiltaan mun mielestä liian hempeitä joulumuistamisia ja kortteja!
Siitä on jo monta kuukautta. Me harvemmin riidellään, yleensä asiat on selvinneet puhumalla ennen kuin tulee riitaa.
Vaikka kuinka koitan miettiä en keksi edes syytä mistä olisi riidelty.