Kiljuin ja kiroilin aivan estoitta synnytyksessäni koska en synnytä enää koskaan.
Eikä mun tarvitse enää naamani tämän kaupungin synnärillä näyttää. Siispä unohdin toisessa synnytyksessäni kaikki estot ja kiljuin jos sattui ja kiroilin kun siltä tuntuu. Ei haittaa vaikka kätilöt muistaisivat minut, koska synnärille en enää koskaan mene asiakkaaksi.
Kommentit (12)
Kuten tuttu kätilö sanoi: synnytyssalissa toiset huutavat jumalaa ja toiset saatanaa. ;)
Ja aion silti mennä uudestaan synnyttämään.
joten on loogista ettet pärjää synnytyksessäkään. Luuletko että ketään kiinnostaa sen enempää nämä sinun jokapäiväiset valituksesi? Jos käyttäisit tämänkin ajan lenkkeilyyn niin ehkä maailma näyttäisi hetken valoisammalta.
ja jos minut tunnistavat, ei haittaa, takaisin en mene ellei ihmeitä tapahdu. Huonekaverini lapsivuodeosastoltakin oli kuullut kiljumiseni, mutta hän asuu 250km päässä meiltä, että tuskin haittaa vaikka juoru leviäisikin.
epiduraalipiuha irtosi puolessa välissä aukeamisvaihetta ja anestesialääkäri ei ehtinyt uutta laittaa. En ole tänään edes päälleni pukenut, kun olen siivonnut koko päivän. Esikoistakaan en jaksanut aamulla virikehoitoon viedä koska satoi, ollaan molemmat edelleen yöpaidassa.
No, myönnän, viimeisessä synnytyksessä muutaman kerran kirosin sanoessani miehelleni "taas tulee supistus". Mutta kiljua en ole kyllä koskaan ehtinyt. Miksi tuhlata energia?
koska ei ollut tarvetta, kipulääkitys oli niin onnistunut.
Mutta kiljua en ole kyllä koskaan ehtinyt.
Minä kiljuin aina siinä ponnistussupistusten välissä kuin sattui niin p*rusti!
saanut alkaa ponnistamaan jo 3 tuntia ennen vauvan syntymää, mutta en suostunut kun sattui niin saatanasti.
Keskityin kiljumaan ja kiroamaan aina kun supistus tuli vaikka olisi pitänyt painaa vauvaa alaspäin. Mutta koska vauvan sydänäänet olivat koko ajan ok, sain rauhassa synnyttää siihen tahtiin kuin halusin eikä kätilö pakottanut ponnistamaan.
Lopulta olin niin valmis kuolemaan että päätin ponnistaa vaikka henki menisi ja vauva tulikin sitten ulos niin vauhdilla että kätilö ei meinannut hanskoja ehtiä laittamaa.
Ei tämä elämä ihan pilalla ole, kela oli tehnyt vauvasta lapsilisäpäätöksen ja ens viikolla saankin sitten shoppailurahaa 303€.
office 2007-cd:n? Pitäis asentaa kannettavaan ohjelmat. No, jos en löydä sitä levyä lähden ulos lasten kanssa. (asian vierestä)
tulla vaikka kaupungilla vastaan.