eroaisitteko tästä miehestä.
Eli mies on riippuvainen peleistä, rentoutuu mielellään tietokonepelejä pelaamalla, monesti valvoo ihan pikkutunneille asti pelaten ja limuja juoden ja syöden roskaruokaa.Sitten vk-loppuisin nukkuu myöhään aina 12 asti tai myöhempään. Ei ole kovin omatoiminen aina pitää patistaa..
Meillä 2 lasta, olen vaan kyllästynyt olemaan teiniikäisen kanssa ja kaipaisin vastuullista miestä. Mies siis jo 32v
Kommentit (29)
yrittäisin pistää sen ruotuun ja jos se ei auttaisi, niin harkitsisin vakavasti eroa. Eihän tuollaine toimi, jos toinen ei tee mitään perheen eteen.
Kun ei kerran perhe kiinnostanut niin nyt saa yksiössään pelailla vuorokaudet ympäri ihan rauhassa ilman että on vaimo ja lapset vaatimassa aikaa.
Ja älkää kysykö mitä siinä näin. En tiedä enää. Kaikki pitäisi miehelle tehdä valmiiksi, ei varaa aikaa parturiinkaan. Siis tuntuu että olen äidin korvike. äitikin hyysää poikaansa ja kantaa vaatteita hänelle kun mies ei itse osaa kauppaan mennä ja ostaa niitä. En tiedä mitä tienaamisella on tekemistä? Ihan keskituloinen on.
ap
Yllätyin iästä! Tekstin perusteella olisin kuvitellut "miehen" olevan n.18v... No, sinullapa onkin kokemusta teinistä ennenkuin lapsesi siihen ikään ehtivät.
Hoitaa työnsä, leikkii paljon lasten kanssa, ja hoitaa myös kotihommia. Pelasi pikkutunneilla. Tajusi itse ettei jaksa, ja pelailee nyt viikonloppuisin sillointällöin.
Mä odotin myös että tästä tulee ongelma, mutta eipä sitten tullut.
Eli kyllä sen miehen itse pitää tajuta mitä on tekemässä. Jos meillä mies istuisi vain koneen ääressä, niin saisi lähteä.
jos se tienais ihan tolkuttomia, niin antaisin vaan olla siellä koneellaan ja ulkoistaisin pari muuta palvelua.
.. En tiedä mitä tienaamisella on tekemistä? Ihan keskituloinen on.
itse hyvin karusti tuossa tilanteessa :D
Ottaisin ja poikkasisin kaikkien "rakkineiden" johdot / piuhat poikki ja jos siitä nousee meteli (nousee varmasti jonkunlainen) että mitä hitto menit tekemään, niin kertoisin miksi tein ja miten kannattaisi miehen muuttua. Ja jos mies vetää herneet totaalisesti tuosta tempusta nenäänsä niin saisi lähteä sinne yksiöönsä pelaamaan ;)
Eli jos laittaa tuon jälkeen edelleen pelit/koneet perheen edelle, niin eipä ole minkään arvoinen mies. Kokeile, jospa sekin heräis tuosta teinivaiheestaan aikuisuuteen.
Joo ja laitteet on kalliita, mutta jos mietit onko liittonne arvokkaampi kuin rikkoutuneet koneet..jos rakkautta edelleen niin kannattaa pistää järeet aseet käyttöön :D
Eli mies on riippuvainen peleistä, rentoutuu mielellään tietokonepelejä pelaamalla, monesti valvoo ihan pikkutunneille asti pelaten ja limuja juoden ja syöden roskaruokaa.Sitten vk-loppuisin nukkuu myöhään aina 12 asti tai myöhempään. Ei ole kovin omatoiminen aina pitää patistaa..
Meillä 2 lasta, olen vaan kyllästynyt olemaan teiniikäisen kanssa ja kaipaisin vastuullista miestä. Mies siis jo 32v
rakaststko tuota miestä?
Mitä jos häntä ei enää olisi siellä kotona ollenkaan?
Ero on niin helppo sana, mutta kaikki murhe mitä siitä seuraa ei enää olekaan niin helppoa. Miten sun elämä muuttuisi jos eroaisit? Ärsyttäisi vähemmän? Ei se ole mikään syy erolle.
T: Tietokonepelurista eronnut ja nyt sitä syvästi katuva :(
jos ei se suostu muuttumaan. Oon seurustellut sellaisen urpon kanssa joka ei muuta tehnyt kuin pelas World of warcraftia päivät pitkät.
Enää en sellaista sietäisi!
on jos ei seksillä maanittelullakaan tajua lopettaa?
jos ei se suostu muuttumaan. Oon seurustellut sellaisen urpon kanssa joka ei muuta tehnyt kuin pelas World of warcraftia päivät pitkät.
kimbleä tai afrikan tähteä yhtä hartaasti.
ikää 40v ja pelaan nukun pitkään menen aikaisin nukkumaan noin 3 aikoihin. Tienaan 3500e/kk
Yrittää kyllä tsempata aina kun tästä puhutaan. Esim. on n. vajaan viikon enempi meidän kanssa. Mutta pikkuhiljaa kun työstressiä paljon niin luisuu samaan pelaamisen maailmaan takaisin, eli kun tulee kotiin niin pelaa näillä mini versioilla ja sitten myöhempään illalla x-box tai pleikka. Nytkin hinkui 300€ Wiin ostamista. Sanoin että minäkin voin sitten ostaa varmaan tästä palkasta 300€ laukun itselleni. =)
Pelaa enempi vk-loppuisin ja illalla/yöllä ja sen takia nukkuu pitkään.
Antaa minunkin tehdä kyllä omia juttujani ja katsoo lapsia välillä. Mutta eniten harmittaa tuo keskenkasvuisuus että ei osta itse vaatteitaan eikä varaa parturiaikaansa. Ja minun pitää soittaa kaikki ns.tärkeät puhelut kun ei keksi mitä sanoisi. Siis tuollaiset normaalit asiat on vaikeita. Itselle tulee olo että on kolme lasta. =/ Sen takia mennyt halut mieheen täysin.
Mun mies ei edes tienaa tota 3500€ MURRR..
se pelaaminen todellista keskenkasvuisuutta?
Sitäkin voi hieman pohtia.
tuon pelaamisenkin vaihaa vaikka ryyppäämiseen.
annan emännän käyttää valuuttaa sen esim. 300 kassiin jos sitä tarvii/haluaa.
Tosin pelit ovat meillä ahkerasti 3 lapsen aktiivisessa käytössä (tyttöjä kaikki).
se pelaaminen todellista keskenkasvuisuutta?
Sitäkin voi hieman pohtia.
Lähinnä se on keskenkasvuista, että ei pysty irtaantumaan pelaamisesta, ei huomioi perhettään tai harrasta liikuntaa tai mitään muutakaan. Minusta pelaaminen ei ole välttämättä tuomittavaa tai huono juttu ollenkaan, jos on mielekästä puuhaa, eikä muserra muuta elämää alleen. AP:n miehen pelaaminen kuulostaa addiktiolta. Kannattaa jutella miehen kanssa vakavasti! Ehkä ei edes tiedosta asian olevan ongelma.
tapahtumista itsestään.