Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä 1 ja puoli vuotta eikä vieläkään seksiä

Vierailija
18.08.2009 |

Mies ei ole halunut, enkä minäkään ole halunut. Lapsi on vienyt kaiken huomion. Nyt kun alan vihdoinkin tuntea itseni taas eheäksi ja kaikin puolin terveeksi, haluan kyllä seksiä mutta en ole enää miehestäni kiinnostunut sillä tavalla :(

Miten te muut olette herätelleet seksielämänne takaisin eloon?

Tuntuu niin hullulta, koska minua ihan jo jännittää seksin harrastamisen uudelleen aloittaminen. Miltä se tuntuu synnytyksen jälkeen? Sattuuko se? Minkähänlainen minun toosa on, vai onko siitä enää mitään jäljellä?

Ennen olin seksipeto. Nautin seksistä ja tunsin itseni kauniiksi ja haluttavaksi. Nykyisin vain läskiksi sohvaperunaksi. Miehenikään ei tunnu olevan minusta enää yhtään kiinnostunut.

Viimeksi tänään kysyin, että mitenkähän olisi, pitäisiköhän sitä kokeilla niin mies vastasi, että no jos olet kiltti niin katsotaan!

:O

Että se sitten taas siitä minun aloitteestani.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän että sattuu jos synnytyksestä on aikaa alle kuukauden ja paikat ei ole vielä kunnossa.

Viimeistään kahdessa kuukaudessa haavat ovat parantuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä välttämättä kahdessa kuukaudessa parane! Toki kiinni menevät tuossa ajassa, mutta arpi kyllä voi olla kipeä vielä pitkään. Mulle lääkäri sanoi, että vuosi menee ennenkuin täysin parantunut ja piti paikkansa. Meillä yritettiin yhdyntää 5 viikkoa synnytyksen jälkeen, mutta sattui niin jumalattomasti, ettei onnistunut. Tais olla jotain kolme kuukautta synnytyksestä, kun onnistui ensimmäisen kerran, mutta edelleen valtavan kivun kanssa. Vähitelleen kivun määrä vähentynyt ja nyt vuosi synnytyksen jälkeen arven olemassaoloa en yhdynnässä enää huomaa.

Vierailija
24/26 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kokonainen vuosi ilman seksiä??!??! Tai peräti 2 vuotta ja ylikin?!??!

Ihan pimeetä porukkaa! Eihän tuo ole enää mikään parisuhde vaan joku kaverikimppa.

Olis ehkä kannattanut aloittaa seksi aika nopeasti synnytyksen jälkeen, sillä mitä pidempään odotatte, sitä korkeammaksi kynnys nousee!!!

Vierailija
25/26 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana useimmat parisuhteet heikkenevät riekaleksi. Elämä on hiljaista kitumista.

Lähipiiristäni tunnen useita tällaisia tapauksia, ja useammassa kuin yhdessä tapauksessa asia on johtanut eroon.

Vierailija
26/26 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin ihana asia jätetään tauolle tai kokonaan pois lapsen synnyttyä.

En ihmettele enää yhtään pettämistarinoita ja eroja tätä ketjua luettuani. Yllättävän moni elää ilman seksiä puolisonsa kanssa.

Meillä on seksi alkanut viimeistään neljä viikkoa synnytyksestä eli sillon kun jälkivuoto on loppunut. Sitä ennen on ollut hyväilyjä ja lähekkäin oloa ja jopa ottanut mieheltä suihin ihan omasta halustani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi