Mammaseuraa Kirkkonummelta tai lähialueilta..?
Moi!
Olen 25 vee puolivuotiaan pojan mamma.Etsin mammaseuraa Knummelta tai lähialueilta kahvitteluun,shoppailuun,lenkkeilyyn,bailaamiseen jne..Laita viestiä lellu25@luukku.com,niin tutustutaan paremmin.
Kommentit (4)
Satutko olemaan espoon keskuksen lähistöltä? Olen 26v ja Mulla on 3v poika ja 3kk tyttö ja olis kiva löytää tästä kävelymatkan päästä seuraa kun ei jaksa matkustella noiden kahden kanssa kauhean aktiivisesti pidemmälle.
Eli täällä etsii ystävää/ystäviä 32v äiti Espoon Sunasta. Perheessä itseni lisäksi mies ja kaksi lasta: poika 7v ja tyttö 3v.
Olen päivät töissä, esikoinenkoulussa ja kuopus tarhassa. Iltaisin ja viikonloppuisin olisi aikaa tavata.
Seuraa kaivataan ulkoiluun, lenkkeilyyn, kahvitteluun (vaikken kahvia juokaan), shoppailuun, lapsille leikkikavereita ja jos innostusta löytyy, niin vaikka viihteellekin :)
Ollaan asusteltu tällä alueella pari vuotta, mutta jostain syystä ei ole ystäviä löytynyt. Liekö syy omassa ujoudessani vai missä....No, toivottavasti nyt löytyy :)
Mulle voi laittaa meiliä osoitteeseen: minna.kallio@manutd.fi
Ei ihan knummi, mutta lähistöä.. oon kohta 24v, 2,5v pojan ja 1kk tytön äippä ja kavereita hakusessa.. pistä mailia jos kiinnostaa manteli200@gmail.com