Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten se oli. et kuinka monta päivää kuukautisista

Vierailija
18.08.2009 |

nainen ovuloi? Eli jos minulla on pari päivää sitten loppuneet kuukautiset niin enhän mä vielä siis ovuloi?

Mä yritän tehdä miehen kanssa tyttölasta ja jos kerran tytöt elää pitempään kohdussa niin minunhan kannattaisi harrastaa seksiä tänään niin ne poika-siittiöt kuolisivat ennen kuin minun munasoluni on siellä valmiina?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 30 niin 16jne

Vierailija
2/5 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kun 2 sanoi, mutta sehän on yksilöllistä... Periaatteessa voi ovuloida mihin aikaan kuukaudesta vaan tai sitten ei ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän minun kannata silloin harrastaa tänään vielä seksiä ollenkaan? Ne kaikki siittiöt tytöt ja pojat ovat kerinneet jo kuolla ennen ovulaatiota?

Vierailija
4/5 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kuukautisten aikana voi tulla raskaaksi. Jos jäät odottelemaan sopivaa hetkeä, se voikin mennä ohi. Ei siis ole mitään järkeä yrittää laskea sopivia päiviä (kun niitä ei voi tietää), vaan sekstaile silloin kun huvittaa.

Vierailija
5/5 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ovulaatio olisi n. kp 14. Jos yritätte tyttöä niin seksiä kp 9-10 ja sitten ei enää ennen ovulaatiota. Siittiöt elävät max 5 vrk ja ne tytöt kauemmin kuin pojat.

Voi tietysti olla että juuri miehesi siittiöt eivät elä kuin esim. 2 vrk ja saatte yrittää piiiitkään (ja sitten sieltä tuleekin se poika).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi