Mitä aiot katsoa tänään TV:stä?
Kommentit (15)
Ja tuon viimeisen aikana täälläkin tarkoitus hikoilla kuntopyörän kanssa :)
Ehkä saan siinä sivussa neulottua keskeneräiset villasukat valmiiksi.
Tosin ihan ulkoilmassa jo ja ajoissa siksi, että saa rauhassa keskittyä kisoihin. :)
meillä ei ole telkkaria. Netti riittää.
Nyt katson toisella silmällä Pientä taloa (meillä on jo tuo jakso nauhalla, niin en viitsi katsoa sitä niin tarkasti, varsinkin kun ei ole suosikki jaksojani).
Illalla on tarkoitus katsoa Todistettavasti syyllinen, Hurja remotti ja ehkä Pieni runotyttö (seuraan tuota joskus, tuo oli lapsena suosikki ohjelmiani, mutta nyt aikuisena tuohan on ihan perseestä).
Nyt katson toisella silmällä Pientä taloa (meillä on jo tuo jakso nauhalla, niin en viitsi katsoa sitä niin tarkasti, varsinkin kun ei ole suosikki jaksojani).
Illalla on tarkoitus katsoa Todistettavasti syyllinen, Hurja remotti ja ehkä Pieni runotyttö (seuraan tuota joskus, tuo oli lapsena suosikki ohjelmiani, mutta nyt aikuisena tuohan on ihan perseestä).
mä en tajua miten ne ehtii viikossa rakentaa ja sisustaa talon!
*ei mee jakeluun*
ilman fällyjä seinissä ja ilman tukirakenteita.. hurrikaani ne kuitenkin vie sit rakennetaan uus.
joten en kato mitään, kapistus sulkeutuu pikku kakkosen tunnarin soidessa. No, okei vähän valehtelin: istun lasten kanssa tässä sohvalla, joten toisella silmällä seuraan kyllä pikku kakkosta...
Mä voisin heittää töllöttimen pois, mutta mies ei halua. Toisaalta mulla on sopiva nettiaika nyt kun jälkikasvu katsoo lastenohjelmia :)
ehkä myös Las Vegasin, jos ei tärkeämpää tekemistä löydy.
ja lisäksi tallennan Hurjan Remontin jonkun silitystuokion iloksi.
katoin jo lääkärit ja kanadan huippumallin.
nyt lemmen viemää, sitten frendit, simpsonit, gossip girl ( tulee 2 jaksoa)
ja jos esikoinen nukkuu sillon jo niin vielä paratiisin porteilla
Samalla tulee muuten poljettua kuntopyörällä kilometritolkulla -ihan ohimennen. JEE!