Mitäs teillä on nyt tänään lasissa? Mä avasin karpalo lonkeron
Kommentit (15)
Minulla on konjakkia 15 vuotta vanhaa. Pullo maksoi 1800 euroa joskus 10 v sitten kun sain sen lahjaksi. En ole juonut siitä kovin usein.
Vielä ei mitään,mutta gintonic mielessä.
Vettä, appelsiinimehua, piimää ja kupissa kahvia.
Vaniljajogurttia. Katsotaan mitä keksin illan tullen, jos vaikka sekoittaisi hedelmä- ja vaniljajogurttia, aika rohkeata.
Tj50
Vierailija kirjoitti:
Aina näitä 🥱
No mene sitten pois täältä.
Kukkoa.
Kerroin eilen siinä kasarileffaketjussa, et pitää katsoa Kummisetä III. Niin tein. Samalla tilsin kaljaa enkä tajunnut, että ne loppui yöllä :( . Tänään meinasi "ravisuttaa". Piti käydä sit ostamassa korjaussarja.
Siitä leffasta: olin kyllä katsonut sen aiemminkin, mutten muistanut juuri mitään. Varmaan siitä on jo lähes 20 vuotta. Herätti kyllä kysymyksiä: kuinka paljon niistä jutuista on totta, esim. Las Vegas ja kirkko?
(Sori ohis.)
Siivosin apinan raivolla ja vaatehuoneesta varapetivaatteiden takaa löytyi korkkaamaton kossupullo. Ei ole enää korkkaamaton. Onneksi on tuoremehua. Huom! Asun yksin eikä minusta ole haittaa kenellekään.
Heh, sullehan kävi niinkuin mulle :) - ostin kummisedän muistoksi aikoinaan pullon Viljavaakunaa. En pitänyt silloin sen mausta eikä huvittanut muutenkaan. Sitten muutaman viikon päästä imuroin jääkaapin alakaappia ja pahvilaatikon takaa kuului omituinen kolahdus :) ... No, sitten se maistui :)
Terveellistä ja piristävää granaattiomena-matchajuomaa. En juo alkoholia ollenkaan.
Mansikkamehua.