Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi rajoitat lapsesi TV:n katselua?

Vierailija
18.08.2009 |

Onko siitä tutkitusti mitään hyötyä, että teet niin?

Tämä kiinnostaa, kun en itse koskaan ole rajoittanut telkun katsomista ja ihan ovat normaaleja lapsia, pari jo teini-ikään kypsynyt. Ja ovat kyllä omatoimisesti touhunneet paljon muutakin, "kehittävämpää", niin että ei pelkäksi tuijotteluksi ole jäänyt siltikään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opin erinomaisen englantini katsomalla Disneytä ym. alkuperäiskielellä lapsena.

Pelaaminen kehitti refleksejäni, ongelmanratkomiskykyä sekä hienomotoriikkaa.

Kasvoin piirrettyjen avulla lähes ylitunteelliseksi- ennen olin lähinnä epäempaattinen ja sisäänpäinkääntynyt.

Ei jaksa ymmärtää vouhotusta asioista, jotka ovat itseäni hyödyttäneet...

Vierailija
22/22 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin 4 v, vanhin tokalla. Eivät ole olleet telkasta kiinnostuneita. Suku ostanut ison läjän erilaisia lasten dvd:tä, ehkä niistä Nalle Puh -elokuvat ovat katsoneet loppuun asti. Tänään sairaana ajattelin avata telkan, kun pikkukakkonen alkoi, katsoivat siitä puolet ja alkoivat haluta pihalle, pelaan lautapeliä, junarataa jne. Tykkäävät leikkiä keskenään, ja muistaakseni alle 2-3 -vuotiaina ei annettu katsoa telkkaa ollenkaan. Neuvolasta esikoisen synnyttyä suositeltiin telkkaa vasta 3v. iästä alkaen. Telkan katselu ei ole mielestäni kehittävää, itsekin "masennun" sohvan pohjalle, jos alan siitä hömppää tuijottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla