Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vuorotteluvapaasta!
17.08.2009 |
Mitkäs ne ehdot olikaan vuorotteluvapaalle? Pitikö olla samalla työnantajalla kuinka pitkään töissä, että pääsee? Miten "palkka" VV:lla menikään? Kokemuksia?
Kommentit (2)
Vähintään 10 vuoden työhistoria. Muistaakseni 13 kk samassa työpaikassa mutta tätä en varmaksi muista
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Työnantajan ei siis todellakaan ole pakko päästää duunaria vuorottelemaan. Palkka on 60% ansiosidonnaisesta päivärahasta.