Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka hankkiuduit raskaaksi vastoin miehesi tahtoa

Vierailija
16.08.2009 |

Kuinka kävi? Jatkuuko suhteenne vai tuliko ero? Jos erositte, pitääkö mies yhteyttä lapseen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättämään ehkäisyä miehen vastuulle, kun hän ei halua lapsia mutta sinä haluat? Löytyypä sovinnollisia ihmisiä täältä!

kuten #5, halusi vielä yhden lapsen ja mies ei. Saivat sen, vauva pian 1v. Yhdessä ovat ja kuulemma onnellisia. Itsestäni ei olisi tuohon.

Vierailija
2/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää lastamme onnellisena yllätyksenä. Onnellisia olemme, vaikka alku olikin aika hankalaa. Jos en olisi tätä "vahinkoa" tehnyt, ei miehelle olisi koskaan ollut hyvä aika saada lapsia. Aina oli töissä huono tilanne tai rahaa liian vähän.

Nyt innolla haluaisi jo toisen.

Äiti, 20 ja vauva 13kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ vaan tee sitä!!

Vierailija
4/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies oli siis tietoinen siitä. Tulin raskaaksi ja synnytin esikoisemme. Elämme edelleen yhdessä ja meillä on nyt 4 lasta.

Vierailija
5/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää lastamme onnellisena yllätyksenä. Onnellisia olemme, vaikka alku olikin aika hankalaa. Jos en olisi tätä "vahinkoa" tehnyt, ei miehelle olisi koskaan ollut hyvä aika saada lapsia. Aina oli töissä huono tilanne tai rahaa liian vähän.

Äiti, 20 ja vauva 13kk

Aina huono aika..??? Sinähän olit lapsi itsekkin!

Vierailija
6/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn, kuinka ihmisille on käynyt. Jos olisin mies, lähtisin ovt paukkuen eikä minusta koommin kuultaisi.

ap

Vierailija
7/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, 20 ja vauva 13kk

Olen halunnut olla äiti aivan pienestä pitäen. Aikaisemmin olen tiennyt, että on liian aikaista, mutta mieheni kanssa olemme seurustelleet rippileiriltä saakka ja viimein häiden jälkeen halusin toteuttaa elämän mittaisen unelmani.

Ja mainitsen vielä kumotakseni sossupummisyytökset, että opiskelin korkeakoulussa ja kävin samalla töissä, kun olin raskaana.

Iältäni olen ehkä nuori, mutta lastani rakastan koko sydämestäni ja hänen hyvinvointinsa on kaiken muun edellä.

T.3

Vierailija
8/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinusta siinä jotain kunniakasta, että jättää vaimonsa ja syntymättömän lapsensa?

Vierailija
9/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, 20 ja vauva 13kk

Olen halunnut olla äiti aivan pienestä pitäen. Aikaisemmin olen tiennyt, että on liian aikaista, mutta mieheni kanssa olemme seurustelleet rippileiriltä saakka ja viimein häiden jälkeen halusin toteuttaa elämän mittaisen unelmani.

Ja mainitsen vielä kumotakseni sossupummisyytökset, että opiskelin korkeakoulussa ja kävin samalla töissä, kun olin raskaana.

Iältäni olen ehkä nuori, mutta lastani rakastan koko sydämestäni ja hänen hyvinvointinsa on kaiken muun edellä.

T.3

En epäile ettetkö rakastaisi! Vaan sitä, että miehesi on ollut myös nuori, joten mistä tiedät ettei hän olisi aidosti halunnut lasta muutaman vuoden vanhempana. Harva alle parikymppinen mies haluaa vielä tulla isäksi. (oletan että olette suht saman ikäisiä)

Mielestäni "huijaus" ei vaan ole reilua toimintaa parisuhteessa.

Vierailija
10/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten #5, halusi vielä yhden lapsen ja mies ei. Saivat sen, vauva pian 1v. Yhdessä ovat ja kuulemma onnellisia. Itsestäni ei olisi tuohon.

Vierailija
11/19 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huijaaminen on hyvinkin yleistä. Tiedän esimerkiksi miehen jonka KAKSi lasta on molemmat saaneet alkunsa pillereiden "petettyä".

ei voi pitää paikkansa, pillereiden varmuus on kuitenkin jotain eli 99% joten ainakin jompi kumpi naisista kusetti ellei molemmat. Tai sitten miehellä pitäisi olla TODELLA huono tuuri.

Mielestäni erittäin väärin ja raukkamaista touhua.

Itse en koskaan tekisi niin.

Vierailija
12/19 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kiva, että mies pistelisi kortsuun reikiä, vaikka nainen olisi päättänyt, ettei missään nimessä halua enempää lapsia? Ja tätä saavat pohtia vain ne, jotka eivät lapsia halua, koska lapsia haluavat tietenkin tekevät kaikkensa, että niitä tulee.

Vierailija
13/19 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suurin osa miehistä ei oikeasti halua lapsia, ennenkuin niitä sitten tulee. Siis ihan varmasti kaikilla tämän ketjun vastaajilla on unelmaisä miehenä, mutta näin olen siis kuullut.

Tämä siis tuli esiin keskustellessa tästä aiheesta. Eli ainakin mieheni ja kavereideni mielestä se on jollain tavalla "oikeutettua" huijata mies isäksi. MUTTA: naisen on silti oltava valmis ottamaan se riski ettei se mies aidosti halua lapsiperhe-elämää.

Mielestäni tuo ajatus, että "jos olisin mies, lähtisin ovet paukkuen eikä musta kuultais" on tosi julma ja lapsellinen. Mielestäni myös tuo, että jos mies tökkisi kortsuun reikiä, on jossain määrin ymmärrettävää. Miehellä sitä lasta on vaan huomattavasti helpompi paeta, ainakin minun mielestäni.

Vierailija
14/19 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai huolehtia itse ehkäisystä.

15/19 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustin sen miehelle n. rv12.

Ensin järkyttyi, mutta nyt on intoa täynnä kuin ilmapallo ;-)

Ja tietty yhdessä ollaan.

t: rv31

Vierailija
16/19 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi naista, jotka on huijanneet miehen isäksi. Molempien suhde päättyi katkeraan eroon lapsen ollessa parivuotias. Toiselle sit kävi vielä näin, ettei halunnut enempää lapsia,mut uusi mies halusi, ja teki hänet raskaaksi täysin tahallaan (ei sit käyttänytkään kortsua, vaikka uskotteli käyttäneensä.) Tämä suhde päättyi myös.

Täytyy sanoa, että eipä käy kateeksi.

Vierailija
17/19 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nainen huomaa, jos mies ei käytä kortsua?!?!?!

Vierailija
18/19 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuommoset akat saakin jättää. Lasten puolesta säälittää, edesvastuuttomia äitejä, ei ole häävit eväät tulevaan elämään.

Vierailija
19/19 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, että olen raskaana, lähti hän saman tien ja hoitanut ei ole pätkääkään lastansa ja tapaa noin kerran vuodessa, jos sitäkään. Halusin silti lapsen ja olin valmis hoitamaan lapseni itse.