Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla loppu jaksaminen...

Vierailija
16.08.2009 |

näin yöaikaan ehtii pohtia kaikkia asioita ja ymmärrän nyt että en ole 10 vuoteen elänyt päivääkään iotselleni.

Miehen kanssa jatkuu kinaa aina samoista asioista. Hän panee itsensä kaikissa asioissa edelle ja on olevinaan toisten yläpuolella ja kun keskustelemme jostain asiasta niin hän sanoo aina kun esitän oman mielipiteen että "eI sun kanssa voi puhua ku sulla onb niin ihme mielipiteet".

Lisäksi mies naukuu kun emme tee yhdessä mitään. No, olen yrittänyt saada häntä mukaani teatteriin, golffaamaan tai jonnekkin muualle mitä itse tykkään tehdä, mutta ei ole kertaakaan 10 vuoden aikana tullut. Minä olen taas tehnyt sitä mikä on hänelle mieluista (juossut baareissa hänen kanssa) ja se ei kiinnosta tippaakaan, mutta tein sitä kun arvostan miestä.

Nyt mulla on puhti pois tuon ukon takia, minä jään aina 2. sijalle kaikissa asioissa. Olen itse joustanut, mutta joustoa ei vastapuolelta tule niin elämä on alkanut käydä ahtaaksi ja haluan eroon tuosta miehestä kun ei ole enää muuta yhtreistä kuin lapset ja seksi ja lapsetkin on yksin mun huolehdittavissa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni ei löydy välttämättä kodin ulkopuolisista harrastuksistakaan. Lue Raamattua, aloita vaikka Johanneksen evankeliumista. Kun ottaa vastaan Jumalan antaman rakkauden, näkee ympäristön ja miehensä uusin silmin. Jumalan rakkaudessa parisuhteenne saisi toipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla