Mistä akateeminen ja kaunis yh bongaisi fiksun miehen?
Kommentit (17)
Sanotaanko niin, että olen mielestäni kaunis ja sopusuhtainen.
ap
vastasitkin hyvin. uskon että saat/löydät kyllä itsellesi miehen noin hyvällä itsetunnolla. Nainen on kaunis kun näkee itsensä kauniina...
Olisiko käytännön vinkkejä? Missä niitä miehiä oikein tapaa?
ei muuta kuin tissit tanaan ja ulos kotoa harvoja on tultu hakemaan (ei ole tietetty että siellä haikaillaan miesten perään)
kaupoissa, kahviloissa arjen eri tilanteissa joskus se vaan tilanne yllättäen ilmestyy, yleensä odottamatta.
#2 mies vaan
miehen pitäisi ola fiksu mutta itse kyselet tämmöisiä... mitäs jos itse ehdottelet paikkoja me sitten haukumme tai kehumme ne sitten taivaisiin.
iloista mieltä ja kaunista hymyä ei kannata yleensä säästellä, ne huomataan.
ehkä pitää vaan avata silmät ja mieli.
Olen yksin oikeastaan ensimmäistä kertaa aikuisiällä ja täysin pihalla kaikista deittailukuvioista. Esim. nettideittailu tuntuu suorastaan pelottavalta....
ensimmäisenä mitään nettideittiä suosittelemaan. Vaan mieli avoimena arkisissa askareissa, aktiivisuutta "oman sohvan" mukavuutta vältellen.
muistat, että tyhjän saa pyytämättäkin ja pyytämällä voi saada (mahdollisuuksia)
.akateemiseksi.... antaa vähän pöljän kuvan
nimimerkki: akateeminen
muistat, että tyhjän saa pyytämättäkin ja pyytämällä voi saada (mahdollisuuksia)
Ja kiitos. Tuli hyvä mieli.
Mihin me järkätään teille treffit? Sitten tietty kerrotte meille täällä av:llä, kuinka kävi....
naulan kantaan! Jo heti ap:n viestiä lukiessa tuli olo, että onpa pöljää korostaa omaa akateemisuuttaan heti kättelyssä. Ei näin! -toinen akateeminen-
eipä se nyt niin kamalaakaan ole siitä mainita, jos se tärkeältä tuntuu.
voi olla varma, että on kaunis?