Näytän jo 50-60 vuotiaalta
vaikka olen vasta 35v. Vieraat lapset sanovat mummoksi ja yleisesti kaikki luulevat minua yli 50 vuotiaaksi. Vielä kymmenen vuotta sitten en päässyt ilman papereita ravintoloihin ja saattoipa junan lipun myyjä myydä jopa lastenlipun, vaikka en sitä pyytänyt.
En ole siis ikinä näyttänyt kolmikymppiseltä vaan ensin olin ihan kakaran näköinen ja kun lapset sain 26v ja 28v rupsahdin nopeasti mummon näköiseksi. Itse en edes sitä heti tajunnut vaan muut kertoivat. Minulla ei ole yhtään harmaata hiusta, eikä ole naamassakaan ryppyjä, muuta kuin silmäluomet on jo aika roikkuvat. Olen sairaanloisen lihava ja lihonut lasten synnyttyä. Voiko tämä mummo ulkonäköni johtua tästä liikalihavuudesta? Jos laihduttaisin tulisinkohan taas nuoremman näköiseksi tai edes 40v näköiseksi?
Kommentit (2)
kun oon lihonut.
ja entäs hiusmalli tai meikki?? mä tykkään olla aika naturelli, mut oon huomannut että nykyään (34v) on vähän jotain laitettava.
Hiuksiin muodikas kampaus, painoa pois jos mahdollista, ainakin sopivat (seksikkäät?)alusvaatteet, vähän meikkiä, tyylikkäät vaatteet ja hyvä ryhti.Sekä hymyä, kyl se siitä:)