Kuinka paljon lihosit raskausaikana ja paljonko kiloistasi jäi synnärille?
Kommentit (17)
Tai siis toki otin sen 3,5 kiloa turvakaukalossa mukaani kun lähdin synnäriltä :)
Painoa tuli 18kg ja synnärille jäi 10kg. Turvotusta oli paljon loppuvaiheessa.
8 kiloa tuli ja 6kg jäi synnärille.. :D
kiva kuulla myös kuinka nopeasti pääsit jääneistä kiloista eroon vai pääsiskö?ja oliko imettämisellä osuutta asiaan. ap
ne 2 kiloa lähti itestään ja muutama ylimääränenkin sitten vielä.. :)
kiloja 21 (ei turvotusta). Synnärille jäi 11 kg. 3kk:ta synnytyksestä, 3 kiloa jäljellä.
esikoisesta olin 25v, kiloja tuli 9kg, laitokselle jäi 7kg. Loput 2kg ( ja lisäksi 3kg) lähti parin ekan kk aikana.
Tuli kyllä vuoden päästä takaisin :D
Toisesta tuli 11kg, laitokselle jäi 7kg..
Paino ei tod laskenut enään siitä vaan on pysynyt siinä viim vuoden :(
Ikää oli siis 29v tuon toisen syntymän aikoihin
raskausaikana 15kg, laitokselle jäi n. 7kg. Nyt puolen vuoden jälkeen painoa on yhteensä tippunut 18kg imetyksellä ja lapsi oli alkuun sen verran "vaativa" ettei oikein kerennyt syömään. Ikää 29v.
Imetys kuluttaa paljon, sen tuntee, koska enrgiantarve on ihan eriluokkaa kuin ennen ja useinakaan ei ehdi syödä vaikka olisi nälkä.
paino nousi raskausaikana 15 kg, joista laitokselle jäi 12 kg (mulla tuli lopussa hirveästi turvotusta). Olin raskautta edeltävissä painolukemissa vajaa kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen. Tuon jälkeen on tippunut vielä 3-4 kg, täysimetin paria päivää vaille 6 kk ja imetän paljon edelleen, vauva on nyt 7,5 kk vanha.
Esikoisen kohdalla tuli 6kg synnärille jäi 10kg. 23v
Tokan kohdalla tuli 4kg synnärille jäi 6kg 25v
Kuukausi sitten sain kuopuksen ja painoa tuli tässä raskaudessa 14kg ja synnärille jäi 16kg. 27v
Lähteneet kilot pysyneet aina.. en tiedä miksi noin omituisesti pudonneet eikä tiedä terkkaritkaan. En valita :)
Paino nousi ekassa raskaudessa 6 kiloa (20v), kaikki jäi TYKSiin ja toisessa 8 kiloa (24v), nekin jäivät synnärille. Lisäksi imetys vei mennessään muutamat kilot päälle. Jotka palasivat pikku hiljaa imetyksen päätyttyä. Olen koko ikäni painanut normaalitilassa 60-62 kiloa. Olen 170 cm pitkä.
En tiedä paljonkon jäi laitokselle (omat tavalliset farkut meni kuitenkin jalkaan heti kun tultiin synnäriltä kotiin, joskin kaappini löysin malli), kun seuraavan kerran punnittiin neuvolassa 2 vk synnytyksetsä jolloin oli lähtenyt 11 kg. Laihduin kirjaimellisesti silmissä.
Ikää oli 26.
En tiedä paljonkon jäi laitokselle (omat tavalliset farkut meni kuitenkin jalkaan heti kun tultiin synnäriltä kotiin, joskin kaappini löysin malli), kun seuraavan kerran punnittiin neuvolassa 2 vk synnytyksetsä jolloin oli lähtenyt 11 kg. Laihduin kirjaimellisesti silmissä.
Ikää oli 26.
pikku hiljaa on lähteny kaikki.. vajaa vuos synnytyksestä oli kaikki tipotiessään :)
myös ikäsi ap