Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ihana mies, ja aina vaan paranee!

Vierailija
14.08.2009 |

10 vuotta oltu yhdessä, joista 9 vuotta naimisissa. Mieheni vaan on niin ihana ja hyvä mies ja hyvä isä lapsille. Täydellinen mies minulle.

On hänessä virheitä, voi vaikka kuinka paljon, mutta mieshän se vaan on! Ja on virheitä ja vikoja minussakin! Aina ei ole helppoa ollut, mutta joka rapakosta on yhdessä noustu ja noustaan vastakin.

Ajattelin välillä hehkuttaa, kun kaikki vaan on kitisemässä jotain.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat tuolla tavalla!

Mies lähti 9 tuntia sitten terassille yhdelle, ja on ollut 8 tuntia tulossa ihan kohta kotiin...

minä kipeänä hoidan lapsia kotona...

Vierailija
2/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minullakin:-) PIeni kriisi oli vuosi sitten, mutta puhumalla asiat selvisi, ja nyt menee paremmin kuin koskaan:-) Olen niin onnellinen, että mulla on niin ihana mies, vaikka itse en ole mikään täydellinen vaimo:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin sitä aina vaan selviää kun tahtoo. Käy minunkin mieheni baareissa.. kahtena seuraavana viikonloppuna menossa joihinkii kekkereihin kavereitten kanssa, mutta ainahan tuo on kotiin tullut.

Käyn minäkin joskus, vähän tasoitusta, kun ukko juoksee niin pitää minunkin:)

Näin pitkä aika yhdessä..jotenkin nuo pahimmat särmät molemmista hioutunu pois. Meillä on hyvä olla yhdessä.

Tuntuu että liian monet luovuttaa parin vuoden jälkeen, ainahan niitä vaikeuksia tulee, mut niistä voi päästä yli!

ap

Vierailija
4/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava viesti. Onnea teille, minusta on ihanaa, kun joku osaa hyväksyä toisen ihmisen virheineen.

En itse ole ollenkaan niin hyvä siinä, mieheni on paljon parempi - ihana mies hänkin :-) Pitää vaan itse petrata siinä, että en tuijottaisi virheitä tai olisi muuten negatiivinen.

Vierailija
5/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukee ja kannustaa ja ajattelee aina minun parastani. Kunpa osaisin itsekin olla yhtä hyvä kumppani. Yhdessä aina mietitään kaikki tilanteet läpi ja mikä olisi paras vaihtoehto ja aina meillä menee mielipiteet yksiin. Ollaan niin sopivat toisillemme. Sopivasti omaa tilaa kummallekin mutta silti toinen aina huutomatkan päässä.

Vierailija
6/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille jatkossakin :)

Perässä tullaan samoilla fiiliksillä :)

Vierailija
7/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kiittää miehiänne siitä, että he ovat olleet ihania yms. Tulee parempi mieli molemmille

Vierailija
8/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani todella rakastettu. Me ollaan aika usein eri mieltä asioista, mutta sovitaan yhdessä miten edetään ja yritetään ottaa molempien mielipiteet huomioon. Molemmin puolin joustetaan ja yritetään olla tasapuolisia niin lastenhoidossa, raha-asioissa kuin oman ajan käytössäkin. Voi kun mun ihan mies tulisi jo iltavuorosta kotiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä