Voiko mielestäsi vauvapalstalla aikaansa viettävä äiti olla kunnollinen äiti?
Kommentit (10)
Me ollaan kauheita hulttioita koko porukka. Itse asiassa voisimme jokainen tehdä lastensuojeluilmoituksen itsestämme.
Ei voi. Kunnollinen äiti ei käy netissä, katso telkkaria, luen naistenlehtiä tai romaaneja tai juorua kaverin kanssa puhelimessa. Jos hänellä on hetkeäkään vapaata aikaa, hän käyttää sen joko kotitöihin tai sitten johonkin kehittävään, kun etäopiskeluun, jumppaan tai uusien askarteluhetkien ideointiin. Hän on miestä ja lapsia varten 24/7.
Itse asiassa, taidankin soittaa sossuun heti huomenna ja tehdä ilmoituksen itsestäni, kuten joku viisas jo kehottikin.;)
Kunnollinen äiti ei käy netissä, katso telkkaria, luen naistenlehtiä tai romaaneja tai juorua kaverin kanssa puhelimessa. Jos hänellä on hetkeäkään vapaata aikaa, hän käyttää sen joko kotitöihin tai sitten johonkin kehittävään, kun etäopiskeluun, jumppaan tai uusien askarteluhetkien ideointiin. Hän on miestä ja lapsia varten 24/7.
Minä olen tehnyt jotain vielä pahempaa kuin käynyt vauvapalstalla! Olen nimittäin tutustunut netissä muihin äiteihin, ja nähnyt heitä ja heidän lapsiaan leikkipuistoissa ja kerhoissa!! SE on tosi huonon äidin merkki, ettei yhtään katso, millaiseen seuraan lapsensa laittaa heti alkumetreillä! Ei varmasti tee omalle lapselleni hyvää viettää aikaa muiden nettiäitien vauvojen kanssa.
Minäkin soitan sossuun heti huomenna, että tulevat ja pelastavat lapseni.
Minä olen tehnyt jotain vielä pahempaa kuin käynyt vauvapalstalla! Olen nimittäin tutustunut netissä muihin äiteihin, ja nähnyt heitä ja heidän lapsiaan leikkipuistoissa ja kerhoissa!!
Miten tällasetkin ihmiset saa saada lapsia! Ihan hirveetä. Tää on NIIIN väärin lapsiraukkoja kohtaan. Tulee aivan kauhea olo, meinaa itkukin päästä.
Tee palvelus lapsillesi ja SOITA sinne sossuun, sika.
11: niin onkin hirveetä!Kauhistuttaa kun nyt vasta tajuan, mille lapseni olen altistanut! JA olen nytkin netissä, vaikka mun lapsi nukkuu tuossa toisessa huoneessa...jos oisin kunnon äiti soittaisin just heti 112 että tulkaa ja katkaiskaa mun piuhat! Ne kaikki, etten enää pääse nettiin enkä lapsentekoon. ;)
-6-
katkaiskaa mun piuhat! Ne kaikki, etten enää pääse nettiin enkä lapsentekoon. ;) -6-
=D