Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysynpähän nyt minäkin. Eli mitä mieltä seuraavista mitoista:

Vierailija
13.08.2009 |

91

63

91

Pituutta 163 cm, ikää 32 vuotta, lapsia 1 kpl.

Mitä arvelette painokseni, ja olenko mielestänne "sopiva"? Mitä pitäisi tälle kropalle tehdä/muokata, jotta se olisi oman makunne mukainen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten ihmeessä se voisi painaa 65kg? MINÄ painan vähemmän kuin 65kg, olen 171cm ja vyötäräni on ap:ta paksumpi.

mun mielestä normaali mitat. Paino 65kg?

Vierailija
2/6 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan tyytyväinen, itse olisin ainakin! Vain pituutta kaipaisin lisää, mutta leveys on sopiva ja oikeissa kohdissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti maailmankaikkeuden sopusuhtaisin ja täydellisin nainen. Ihan varmasti myös hyvä äiti.

Vierailija
4/6 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit 10 senttiä pitempi sanoisin hoikaksi.

Vierailija
5/6 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pituuta reilun 10 cm vähemmän kuin misseillä.

Veikkaan painoksi 53 kg. Varmasti hyvin sopusuhtainen normaali-ihmiseksi.

Vierailija
6/6 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko aikuisiän 49-51 kg:n välillä). Siksi nämä mitat (näin olen kuullut sanottavan) kuulostavat aika runsailta. Siis peppu ja rinnanympärys. Minulla on tosi kapeat raajat ja olen muutenkin tosi pieni, mutta sitten tuosta rinnoista isohko ja lantiosta tosi "kaareva". Klassinen tiimalasi.

Mies tykkää, mutta itse haluaisin vähän pienemmät rinnat ja perseen. Ihan vain, että olisin kokonaan samaa mallia eli pieni. Rinnoille en varmaan mitään mahda, mutta tuumailen, pienenisikö peppu kiinteyttämällä...Toisaalta lanneluutkin on aika leveät.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi