Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonas on pelimies, sanokaa mun sanoneen

Vierailija
13.08.2009 |

AV:n termejä käyttääkseni Madden Jonas vaikuttaa ihan pelimieheltä.

Jos kyseessä olisi minun tyttäreni, niin olisin tyytyväisempi Victorian Danielin kaltaisesta sulhasehdokkaasta.

Victoria vaikuttaa siltä, että on jalat maassa ja sydän paikallaan. Luulen, että hän on valinnut viisaasti myös puolisonsa.

Muita, jotka sitä mieltä että Jonas on pelimies?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2009 klo 17:23"]

Mä toivoisin kateellisessa mielessäni, että Jonakselle tulisi ongelmia, mutta on liian kunnollinen. Toisin sanoen on liian älykäs möhliäkseen. Tuskin pussailee jonkun muijan tissejä paparazzien silien alla.

[/quote]

Sanopa muuta.

Vierailija
2/11 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moinen päätelmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sliipattu ulkonäkö, kovin kilpailullinen. Ja tietysti pisteenä ii:n päällä: piti iskeä prinsessa!

Vierailija
4/11 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jotain voi päätellä siitä, että ovat olleet jo tosi kauan yhdessä. Ja eikös tämä Jonas ole nimenomaan kunkun mieleen kun on niin kunnollinen? Olisiko sitten piilopelimies?

Vierailija
5/11 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aina aika ajoin väitetään.

Luulen, että raikuliprinsessa on löytänyt sopivan kumppanin.

Vierailija
6/11 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arvostellaan Ruotsin kuninkaallisia"-päivä?

Kun joka toinen alotus tuntuu liittyvän nyt siihen suuntaan jotenkin?

Vierailija
7/11 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arvostellaan Ruotsin kuninkaallisia"-päivä? Kun joka toinen alotus tuntuu liittyvän nyt siihen suuntaan jotenkin?

Mutta alkuperäiseen kysymykseen. Kyllähän tuo Jonas on jotenkin niin hyvä että alkaa epäilyksen heräillä.

Ehdottomasti haluaisin, että tyttäreni toisi kotiin vakaan ja rauhallisen oloisen Danielin. Luulen, että hänen kanssaan tulisi vähemmän sydänsuruja.

Vierailija
8/11 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvia pitää Jonasta kuulemma lottovoittona.

Jonas asunut ikänsä hienostoalueella ja tottunut rahaan, ei siis kirmaa kuin varsa laitumella rahan makuun päästyään.

Se Monacon prinsessa Carolinen eka mies Philippe Junot oli playboy ja Grace Kelly oli harmissaan.

Mä toivoisin kateellisessa mielessäni, että Jonakselle tulisi ongelmia, mutta on liian kunnollinen. Toisin sanoen on liian älykäs möhliäkseen. Tuskin pussailee jonkun muijan tissejä paparazzien silien alla.

Vierailija
9/11 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vähän jossain irstailisikin, niin tuskin Madde pihalle laittaa, kun siinähän kärsisi koko Hovi ja julkisuuskuvakin vaurioituisi pahasti!

Minusta Jonas oli jotenkin teennäisen oloinen, mutta ei kyllä kosketa mun elämää, oli tai ei.

Vierailija
10/11 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hemmetin vaikeaa olla pelimies kun on prinsessan kanssa kihloissa. Koko valtakunta tuntee ja juorulehdet seuraavat kantapäillä.

Vierailija
11/11 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hemmetin vaikeaa olla pelimies kun on prinsessan kanssa kihloissa. Koko valtakunta tuntee ja juorulehdet seuraavat kantapäillä.

Oli naimisissa Dianan kanssa ja piti ylla suhdetta Camillaan. On kuitenkin kruununperija nro 1.