Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko pitää varata aurinkorasvaa viikon turkin matkalle..?

Vierailija
13.08.2009 |

kyselee yhden kerran etelässä käynyt:)..

Niin siis ja kyseessä lapset.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen suositus on 2mg / cm2.

Lasket vaan ihojenne pinta-alat ja oleskelupäivät ja levityskerrat.

Vierailija
2/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi purkki ihan mainiosti. :) Tarpeeksi iso suojakerroin (esim. 25) vaan, niin ei tarvitse läträtä tolkuttomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit mieluummin vien täältä, koska haluan olla varma laadusta...

ap

Vierailija
4/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaa.

Ottaisitko pari pulloa mukaan?

Pirkalla on olemassa ihan kiva helposti levittyvä 30 suojakertoimen suihkeaurinkorasva lapsille.

Vierailija
5/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille menee ainakin 1 purkki sk50-80/nuppi, ja sitten jotain sumutettavaa rannalle sk 25-50, jota helpompi lisätä. Lapsille ostettava lasten voidetta, joka ei imeydy ihosta, taisi olla jotain fysikaalista..?

Itse käytin miehelle ja mulle ensin ekoina päivinä tuon sk 50 purkin puoliksi ja sitten sk25 meni melkein 2 purkkia.

Vierailija
6/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkähihaisilla ja -lahkeisilla housuilla, muulloin kuin rannalla ollessa.

Lapsille menee ainakin 1 purkki sk50-80/nuppi, ja sitten jotain sumutettavaa rannalle sk 25-50, jota helpompi lisätä. Lapsille ostettava lasten voidetta, joka ei imeydy ihosta, taisi olla jotain fysikaalista..? Itse käytin miehelle ja mulle ensin ekoina päivinä tuon sk 50 purkin puoliksi ja sitten sk25 meni melkein 2 purkkia.

Vierailija
7/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulivat etelänreissulta, eivätkä olleet ruskettuneet lainkaan.

Lapsille menee ainakin 1 purkki sk50-80/nuppi, ja sitten jotain sumutettavaa rannalle sk 25-50, jota helpompi lisätä. Lapsille ostettava lasten voidetta, joka ei imeydy ihosta, taisi olla jotain fysikaalista..?

Itse käytin miehelle ja mulle ensin ekoina päivinä tuon sk 50 purkin puoliksi ja sitten sk25 meni melkein 2 purkkia.

Vierailija
8/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittä varmasti, ellei lapsia ole viittä :)

Vierailija
9/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit mieluummin vien täältä, koska haluan olla varma laadusta... ap

jotta voit olla varma laadusta.

Vierailija
10/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se turkki matkustaa? Minkä eläimen poikanen se on? Luulisin, että piisamiturkki vie vähemmän rasvaa kuin jonkun vähän isomman elukan.

Vierailija
11/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten joku matkan tarkoitus ruskettua? Eikös toi ollut muotia viimeksi joskus 1970-80 luvuilla, että muut varmasti näki, että oli varaa matkustella? Noilla 25-80 suojakertoimilla ollaan mekin kyllä rusketuttu, mutta ei liikaa eikä iho ole punoittanut ja rypistynyt! Ostin kyllä rasvat kotimaassa, reissulla on muutakin tekemistä kuin ostella tarpeellisia tarvikkeita - onhan olemassa matkalaukut...

7

Vierailija
12/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kyseli että minnepäin turkkia: side -nimiseen paikkaan.

täytynee varata pari pulloa lapsille mukaan, itelle voi ostaa paikan päältä. ostin jo lapsille yhden eucerinin 25 sk -rasvaa (150 ml), isompaa suojakertointa ei taida olla ilman sitä kemiallista suojaa?

niin ja siitä laatu -asiasta "inisijälle": otan aurinkorasvan mukaan täältä (lapsille) koska haluan rasvan ilman sitä kemiallista suojaa..turkista niitä ei välttis saa..kai!

ap

13/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteena joku side turkissa.

joku kyseli että minnepäin turkkia: side -nimiseen paikkaan.

Vierailija
14/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni oli juuri sitä lapsille sopivaa, jonka vaikutus alkoi heti eikä vasta puolen tunnin päästä. Nivean spayta tais olla ainakin värillisenä, että näkee, että ainetta on joka paikassa. Väri häippäs sitten parissa minuutissa.

Vierailija
15/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ruottalainen firma. paketti on all inclusive..

hieman kyllä jännittää tuo lentsukin, mutta kyllä se on mentävä ku matka on maksettu.

ap

Vierailija
16/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolitoista purkillista sk50 suihkutettavaa voidetta. Suomesta toimme mukanamme Eucerinin suihkepullon, joka loppui. Paikanpäältä ostin Nivean sk 50 suihkevoiteen ja huomasin purkkeja vertaillessani, että kyseisten rasvojen valmistaja on sama. Eucerin vain maksoi Suomessa kympin enemmän.

Olimme joka päivä uimassa meressä sinä aikana, jona suositeltiin varjossa vietettäväksi eli kello 12-17, ja lisämme rasvaa 2-3 krt/päivä. Jokainen meistä neljästä ruskettui ja sai kunnon rajat. Kenenkään iho ei palanut.

Vierailija
17/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille olin varannut 4 putelia, suojakertoimet 30-50. Aikuisille sitten omansa. Melkein kaikki meni eikä rasvan kanssa kuitenkaan lutrattu. Olemme vaaleaihoisia; rusketuimme sopivasti, emme palaneet.

Reissusta en ostaisi rasvaa. Niitä pidetään usein esillä auringonpaisteessa, joten laatu kärsii.

Vierailija
18/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille olin varannut 4 putelia, suojakertoimet 30-50. Aikuisille sitten omansa. Melkein kaikki meni eikä rasvan kanssa kuitenkaan lutrattu. Olemme vaaleaihoisia; rusketuimme sopivasti, emme palaneet.

Reissusta en ostaisi rasvaa. Niitä pidetään usein esillä auringonpaisteessa, joten laatu kärsii.

Meillä ei koskaan ole kulunut yhtäkään putelia, ja ollaan niinkuin se siskon perhe ollaan yhtä kalpeita tulleessa kuin lähtiessä.

Vierailija
19/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tainnut kävellä kuin rantakadun kauppojen luona.

Vierailija
20/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen suositus on 2mg / cm2. Lasket vaan ihojenne pinta-alat ja oleskelupäivät ja levityskerrat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme