Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin kunnianhimoton. Mitä minusta puhutaan työpaikalla?

Vierailija
13.08.2009 |

Miten te suhtaudutte työpaikallanne meikäläisiin, eli ihmisiin, jotka hoitavat hommansa, mutta eivät mitään ekstraa, joidenka ajatukset ovat useimmiten kotona, ja jotka ovat työelämässä kunnianhimottomia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mistä maksetaan ja elän tyytyväistä perhe-elämää :)Pingottakoot muut.

Vierailija
2/2 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella voin.

Riippuu paljon toiminnastsi. On kunnianhimottomia ihmisiä joiden laiska olemus paistaa liikaa läpi.

Mielellään muut saa hoitaa hommat, kielteinen asenne kaikkea kohtaan, mistään ei viitsi innostua.

Ja itse työskentelen lssten kanssa, niin tälläiset ihmiset eivät oikeasti jaksa ajatella näiden lasten parasta, vaan hoitavat homman pakon edestä. Ja se näkyy asenteessa.

Sitten on ihmisiä, joille työ ei ole ollenkaan tärkein, vaikka esim. koti pienine lapsineen tai oma harrastus tms. kiinnostuksen kohde ykkösenä, mutta silti käyttäytyvät töissä niin, että täyttävät oikeasti paikkansa.

Silloin en ajattele heistä sen kummempaa. Enkä ihmettele ettei halua vapaaehtoisesti osallistua mihinkään ylimääräiseen, ei minusta tarvikaan.

Nämä ekana mainitut mua ärsyttää. Nostavat samaa palkkaa kun muut, vaikka työpanosta ei ole lähes ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi