Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut käyvät varmistamassa

Vierailija
12.08.2009 |

raskausplussan vielä terkkarilla?!?! Tätä en ole sitten ymmärtänyt, jos apteekin testillä saa kaksi selvää viivaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen raskaana. Eka raskauteni oli ns. tuulimunaraskaus, joka paljastui normaalissa sairaalan niskapoimu-ultrassa viikolla 13. Olin ollut siis 3 kk raskaana, enkä sitten ollutkaan. Vaikka siinä apteekin testissä näkyikin raskaus.

Kahdessa seuraavassa raskaudessa kävin sitten gynellä alkuviikoilla tarkistamassa vain, että sydämen syke löytyi. Ihmettelijöille tiedoksi, että taustalla voi olla joku ihan pätevä syy.

Vierailija
2/8 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskaanaolijat tarvitsevat lääkärin seurantaa raskautensa aikana. Plussanhan voi saada vaikka elävää sikiötä ei olisikaan, voi olla rypäleraskaus tms.

Ei kai se sitä tarkoita että pitäisi heti testin tehtyään sännätä lääkäriin kysymään että sainko varmasti testistä plussan, tee säkin nyt uusi testi.

että positiivinen tulos täytyy varmistaa erikseen lääkärillä. Siis kuka menee lääkäriin vain varmistaakseen plussan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että positiivinen tulos täytyy varmistaa erikseen lääkärillä.

Siis kuka menee lääkäriin vain varmistaakseen plussan?

Vierailija
4/8 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D en ole huomannutkaan, ehkä nämä jotkut ovat sitten niin tunnollisia, että haluavat varmistuksen ;)

5/8 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tehnyt vahvan plussan ja kaverini ei uskonut että se on totta. Hän toi minulle muutaman päivän päästä uuden tikun (lähinnä kai huvikseen). Tein taas testin ja siihen tuli vain haalea viiva. Epäilyksen siemen hiipi mieleeni ja kerroin siitä neuvolaterkkarille. Hän määräsi verikokeeseen labraan. No plussahan se oli ;-)

Vierailija
6/8 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen saanut väärän positiivisen kerran. En luota apteekin testeihin.

Vierailija
7/8 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testit niillä terkassa on elleivät verestä katso.

Vierailija
8/8 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee jostain syystä erittäin herkästi kemiallisia raskauksia ts. raskaus menee kesken ihan alkumetreillä. Ongelma on kuitenkin se, että minun lääkitykseni täytyy muuttaa heti positiivisesta testistä, joten verikokeella varmistetaan tulosta. Tosin noita verikokeita pitää ottaa kaksi, jotta näkee lähteekö HCG-hormoni nousuun kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän