miehen tuliaiset!
käykö kateeksi sain timattiset korkkarit ja puseroita tuliaisiksi!? mitäs itte saatte (satiaisia?)
Kommentit (13)
käykö kateeksi sain timattiset korkkarit ja puseroita tuliaisiksi!? mitäs itte saatte (satiaisia?)
öh, kuulostaa tosi hienolta. olen kateudesta vihreä.
itse taisin saada viimeksi tuliaisiksi jenkeistä converset, maapähkinävoikarkkeja, parit victorias secret rintsikat ja jonkun t-paidat. kyllä timanttikorkkarit olisi kruunanneet päiväni.
tulee ostettua tuollaista muijalle kun on huono omatunto (ja mukavia muistoja)
siis paitapuseroitako? kuinka kummassa voi ostaa sovittamatta? tuskinpa mitään kovin laadukkaita olivat
Sen sijaan jouduin tyytymään timanttirannekoruun (5v hääpäivä kun sattui työmatkalle). Ne puserot ja korkkarit oisin kyllä huolinut, ehdottomasti! Kade olen.
näinhän se voi olla =).. kysyinkin että oliko joku mimmi unohtanut ne hotellihuoneeseen ja äijä käyny ostaa pelkän laatikon ja muovipussin=)
kyllä luulis miehen osaavan Ruotsin laadukkaista muotikaupoista pari paitaa ostaa ja timanttikengät näin kahdeksan vuoden jälkeen.tv mies naisensa vieres....!!!ps kurvit mieles vaik pienilapsi onkin...
ja nyt istutte yhdessä av:lla kehumassa tuliaisia? voi jeesus. en ole kade.
kyllä luulis miehen osaavan Ruotsin laadukkaista muotikaupoista pari paitaa ostaa ja timanttikengät näin kahdeksan vuoden jälkeen.tv mies naisensa vieres....!!!ps kurvit mieles vaik pienilapsi onkin...
Varmaan tosi laadukkaita onkin joo. Muotikaupoista, hupaisaa.
vaikka olisi timantteja enemmänkin.
Varmaan tosi hienot! Onneksi olkoon! Kateeksi ei käy, kotiäiti harvoin tarvitsee timatteja ja erityispuseroita.